کانون فیلم رشد با ثبت نام اعضا کار خود را آغاز می کند

در آستانه‌ ی برگزاری چهل و هشتمین دوره ی جشنواره ی بین المللی فیلم رشد، کانون فیلم رشد کار خود را آغاز کرده و سینمادوستان می توانند با ثبت نام در آن و طی مراحل عضویت، از برنامه های آن بهره مند شوند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره ی بین‌المللی فیلم رشد، عضویت در کانون فیلم رشد رایگان است و اعضای کانون می‌توانند از تمامی برنامه‌های چهل و هشتمین دوره ی جشنواره فیلم رشد، به صورت رایگان استفاده کنند. شرکت در جلسات گفتگو با فیلمسازان، کارگاه های آموزشی، دیدار با کارگردان ها، بازیگران و عوامل فیلم های شرکت کننده در جشنواره برای افرادی که عضو کانون شوند، میسر خواهد شد.

امکان شرکت در مسابقه ی تصویری نقد فیلم های جشنواره (با صدها جایزه ی ارزنده)، عضویت رایگان در سینماتک فیلم رشد، حضور تعدادی از اعضا در مراسم افتتاحیه و اختتامیه ی جشنواره، از دیگر مزایای عضویت در کانون فیلم رشد است.

سینماگران، سینمادوستان، دانشجویان، آموزگاران و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت کانون به نشانی http://festival.roshd.ir ثبت نام کنند و به عضویت کانون فیلم رشد درآیند.

اعضای کانون فیلم رشد، برای اطلاع از نحوه و زمان تحویل کارت عضویت، اخبار و برنامه های جشنواره و چگونگی شرکت در مسابقه تصویری نقد فیلم های حاضر در چهل و هشتمین جشنواره ی فیلم رشد، در فضای مجازی، به نشانی @roshdfilmfestival در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را از ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۷ به دبیری وحید نیکخواه آزاد در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد کرد.

کد خبر: 975239

وب گردی

وب گردی