تمایل گرو به جدایی/از جو علیه وی تا نوهین بسیار هواداران!

بازیکن نیجریه‌ای استقلال در نیم‌فصل از این باشگاه جدا می‌شود. او عملکرد موفقی در جمع آبی‌ها نداشته و اتفاقاتی که داخل تیم افتاده، حسابی تو ذوقش زده است.

به گزارش ایسکانیوز،آن‌طور که شفر پیش از این گفته بود، گرو سال گذشته بار‌ها به او اصرار کرد جذبش کند. احتمالاً در آن روز‌ها الحاجی فکر می‌کرد علاوه بر اینکه پول خوبی می‌گیرد می‌تواند در استقلال خوب گلزنی کند. او وقتی آمد تازه فهمید از این خبر‌ها نیست و هر لحظه می‌تواند ایامش تلخ شود.

گرو شروع بدی در استقلال داشت و تا اینجا یک گل هم برای تیم نزده است. در حالی که بعضی‌ها پیشنهاد دادند با توجه به وضع بی‌سامان ارز حداقل استقلال او و نیومایر را نیم‌فصل رد کند، باشگاه مدام تأکید داشت اصلاً از این خبر‌ها نیست و دو بازیکن خیلی زود جواب می‌دهند و می‌درخشند.

چندی قبل بود که الحاجی گرو خودش پیشقدم شد و به یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: جایی می‌ماند که از فوتبال لذت ببرد. او جمله‌ای گفت که بسیار جالب بود: «تا پیش از اینکه به استقلال بیایم، هر روز به عشق فوتبال از خواب بیدار می‌شدم ولی اینجا اصلاً چنین حسی ندارم و گاهی حتی دوست ندارم به تمرین بروم...»

همان روز او در جلسه گلایه‌های زیادی کرد از اینکه جو در تیم علیه اوست و نمی‌داند علت این رفتار‌ها چیست. الحاجی از طرف دیگر شاکی بود که چرا طرفداران در فضای مجازی به او توهین می‌کنند.

خود او در نهایت تأکید کرد ترجیح می‌دهد در جایی بازی کند که از نظر فکری و روانی شرایط خوبی داشته باشد چرا که در این صورت در گلزنی هم موفق خواهد بود.

بدین ترتیب احتمالاً با لطف خود الحاجی گرو، این بازیکن نیم‌فصل از باشگاه جدا می‌شود وگرنه بعید به نظر می‌رسد در استقلال چنین عزمی وجود داشته باشد که بازیکنان ناکارآمد را بفروشند تا دیگر بیشتر ضرر نبینند. در حال حاضر دو طرف راضی به جدایی هستند. بی‌شک رد کردن نیومایر می‌تواند اقدام بعدی باشگاه باشد تا حداقل درباره او هم جلوی ضرر را بگیرند.

کد خبر: 975279

وب گردی

وب گردی