صنایع غذایی نوآوری‌های خود را ارائه می‌کند

فستیوال بازار دارایی فکری «نوآوری‌های صنایع غذایی» با حمایت معاونت علمی و همکاری مرکز فن بازار ملی این معاونت، آذرماه 97 در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، فن‌بازار منطقه‌ای استان خراسان‌رضوی (شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی) با همکاری مرکز فن‌بازار ملی معاونت علمی، شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نظر دارد فستیوال نوآوری‌های صنایع‌غذایی را در پاییز سال جاری در استان خراسان‌رضوی برگزار کند.
محورهای برگزاری فستیوال بازار دارایی فکری «نوآوری‌های صنایع غذایی» مدل‌های برتر استارت‌آپ‌های صنایع‌غذایی؛ فرمولاسیون مواد غذایی با رویکرد غذای سالم، ارگانیک و مغذی؛ ماشین‌آلات خط تولید و تجهیزات بسته‌بندی اعم از نانوتکنولوژی، پلاسما و غیره خواهد بود.
«نوآوری‌های صنایع غذایی» با هدف ارتقا شاخص نوآوری و توسعه زیرساخت‌ها به شیوه نوین؛ توسعه فرهنگ اقتصاد دانش‌بنیان و رونق مبادلات فناورانه؛ فرصتی برای جلوگیری خروج ارز از کشور؛ حمایت از دستاوردهای توانمند داخلی؛ به‌روزرسانی ظرفیت تولیدات واحدهای صنعتی؛ افزایش معاملات دارایی‌های فکری در بستر قانونی؛ شناسایی و ایجاد تعامل فی‌مابین فناوران، سرمایه‌گذاران و صنعتگران؛ ارائه خدمات و مشاوره‌های حرفه‌ای به طرفین توسط کارگزار تبادل فناوری برگزار می‌شود.
بخشی از تسهیلاتی که برای حضور مخترعان و نوآوران در فستیوال بازار دارایی فکری «نوآوری‌های صنایع غذایی» در نظر گرفته شده شامل امکان تجاری‌سازی اختراعات از طریق سرمایه‌گذاری مشترک؛ امکان توسعه بازار و رشد تولید محصولات و استفاده از توانمندی مدیریتی و تولیدی صنعتگران با ایجاد همکاری مشترک؛ فرصت مناسب جهت کسب امتیاز تسهیلات جهت فروش دانش فنی و یا مشارکت در قالب تجاری‌سازی؛ امکان حضور در نشست‌های رو در رو (B2B)است.
«نوآوری‌های صنایع غذایی» همچنین برای سرمایه‌گذاران و صنعتگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراکه استفاده از بستر امن، قانونی و تخصصی بازار دارایی فکری فرابورس ایران را برای آنها فراهم می‌کند. ریسک‌های مالی تجاری‌سازی نوآوری با وجود تسهیلات خرید از بازار را کاهش می‌دهد. سبد نوآوری شرکت با کاهش ریسک و هزینه تحقیق و توسعه را توسعه و تکمیل می‌کند. همچنین رده‌های محصول شرکت با صرف هزینه و زمان کمتر توسعه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975347

وب گردی

وب گردی