پول قراردادمان صرف خرید کفش میخی می شود/ تیم دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد بهتری داشته است

دو و میدانی کار تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قیمت یک جفت کفش میخی به 4 میلیون تومان رسیده است، در حالی که دو و میدانی کاران در سال 5 یا 6 میلیون تومان می گیرند که فقط می تواند یک جفت کفش برای خودش بخرد.

سحر ضیایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره عملکرد خود در مسابقات دو و میدانی اظهار داشت: من در ماده پرتاب نیزه شرکت کردم و توانستم در هر سه مرحله مدال طلا را کسب کنم.

وی با اشاره به شرایط تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر چند تیم ما در دقیقه 90 بسته شد ولی نسبت به تیم های دیگر شرایط بهتری داشتیم. خدا را شکر تیم ما توانست قهرمان شود.

دو و میدانی کار تیم دانشگاه آزاد اسلامی درباره مدیریت دکتر کمال جوانمرد، مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد تصریح کرد: او مدیریت خوبی داشته و همه بچه ها هم تلاش خود را به کار گرفتند تا تیم قهرمان شود. همه چیز طبق روال و برنامه مدیران دانشگاه پیش رفت. خدا را شاکریم مشکلی وجود نداشت. کارهای قرارداد بچه ها در هفته جاری به پایان رسیده و قرار شده به امور مالی ارجاع شود و پرداختی ها صورت بگیرد.

ضیایی خاطرنشان کرد: در خصوص مشکلات برخی از اعضای تیم و پرداخت مبلغ بلیت های پرواز از جیب خاطرنشان کرد: به ما گفتند این هزینه ها را شخصا پرداخت کنید چون تیم در لحظه آخر بسته شد اما همه فاکتورها را تحویل دادیم و قرار است تمام هزینه ها به ما پرداخت شود.

وی افزود: قرار است بهمن ماه مسابقات داخل سالن برگزار شود و چون این مسابقات، بخش پرتاب نیزه ندارد، احتمالا من در رقابت ها شرکت نخواهم کرد.

دو و میدانی کار تیم دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شد و اگر بتوانند حمایت خود را از دختران دو و میدانی کار ادامه دهند، لطف خیلی بزرگی می کنند. وقتی چهار سال با اختلاف زیادی قهرمان شدند، حیف است که بخواهند دیگر در لیگ نباشند.

ضیایی درباره عملکرد فدراسیون دو و میدانی و نگاهش به دختران گفت: امسال نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر بود و اسپانسری را متقاعد کرد در بخش بانوان، تیم بدهد. این اتفاق بسیار خوشحال کننده بود. در سال های قبل خیلی از بچه های ما تیم نداشتند اما امسال تقریبا همه بچه ها، تیم و قرارداد داشتند.

وی ادامه داد: البته قراردادهای مردان دو و میدانی کار هم چندان زیاد نیست اما برای ما حتی به پای قراردادهای مردان نمی رسد و خیلی کمتر از آنها می گیریم و در حدی نیست که ما را تأمین کند. کل مبلغ قراردادهای دو و میدانی کاران شامل تمام و دختران شاید به یک میلیارد تومان نرسد. مبلغ قراردادها خیلی پایین است و تنها گوشه ای از هزینه های ما را تأمین می کند.

دو و میدانی کار تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قیمت یک جفت کفش میخی به 4 میلیون تومان رسیده است، در حالی که دو و میدانی کاران در سال 5 یا 6 میلیون تومان می گیرد که فقط می تواند یک جفت کفش برای خودش بخرد! اگر سقف قراردادها را هم بالا ببرند، دیگر تیم ها تمایلی به شرکت در لیگ ندارند. اگر در بحث رسانه بتوانند دو و میدانی را مثل رشته های دیگر جا بدهند و اسپانسر احساس کند تبلیغش دیده می شود، اوضاع بهتر خواهد شد و مبلغ قراردادها هم بالاتر می رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975394

وب گردی

وب گردی