ضرورت اجرای طرح های اقتصادی و دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب و اجرای طرح های اقتصادی و دانش بنیان در راستای هدف گذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود ضروری است.

به گزارش ایسکانیوز از واحد رشت، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لنگرود با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیدار و گفت وگو کردند.لاهوتی با تأکید بر ضرورت تحول در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با توجه به پتانسیل این شهرستان، گفت: شهرستان لنگرود در حوزه گردشگری دارای منابع غنی بوده و از جاذبه های بسیار زیادی در این خصوص برخوردار است.

وی افزود: تصویب و اجرای طرح های اقتصادی و دانش بنیان در راستای هدف گذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود ضروری است.

دکتر ابراهیم چیرانی دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه یکی از هدف گذاری های آینده دانشگاه آزاد اسلامی توجه به منابع درآمدی غیر شهریه ای است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با تکیه بر توسعه طرح های مطالعاتی و اجرایی در استان گیلان و با توجه به پتانسیل های موجود در این واحد دانشگاهی آمادگی رفع مشکلات منطقه را دارد.

وی همچنین افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود از نظر رشته و ساختار، فنی و مهندسی است و با توجه به استفاده از ظرفیت اساتید مجرب و کارگاه های پیشرفته و مجهز این واحد دانشگاهی، می تواند در انجام پروژه های استانی و شهری موفق عمل کند.

دکتر امیرحسین فیروزان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود همچنین در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود به لحاظ بهره مندی از اساتید و کارکنان مجرب همچنین داشتن آزمایشگاه های مجهز، دارای پتانسیل و جایگاه ویژه ای است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975430

وب گردی

وب گردی