4 فرد مسلح،  زندانی را از بیمارستان امام خمینی فراری دادند

خبر کوتاه بود : یک زندانی از بیمارستان امام خمینی تهران، فراری داده شد.

به گزارش ایسکانیوز، با حمله ۴ نفر به مامور بدرقه یک زندانی در بیمارستان امام تهران، فرد زندانی فراری داده شد. این افراد با خلع سلاح مامور، اقدام به شلیک ۴ تیر هوایی کردند.

فراری دادن یک زندانی از بیمارستان امام خمینی توسط ۴ فرد مسلح

در این رابطه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران از فراری دادن یک زندانی از درمانگاه بیمارستان امام خمینی توسط ۴ فرد مسلح خبر داد.

دکتر علیرضا پارساپور درباره جزئیات خبر فراری دادن یک زندانی از درمانگاه امام خمینی توسط افراد مسلح به ایلنا گفت: ساعت ۱۱ امروز چهار نفر به درمانگاه امام خمینی (ره) حمله کردند و زندانی مورد نظر خود را فراری دادند، اما آسیبی به کسی وارد نکردند.

وی با اشاره به اینکه این افراد در فضای بیرون درمانگاه تیر هوایی شلیک کردند،‌ گفت: طبیعتا زمانی که تیراندازی در محیط درمانی صورت می‌گیرد، همه دچار وحشت می‌شوند. به هر حال باید فکری برای فضای درمانی مختص زندانیان بشود و یکی از مشکلات بیمارستان امام خمینی همین است و به دلیل مراجعه برخی زندانیان، گاهی بیماران در آنجا احساس ناامنی می‌کنند.

دکتر علیرضا پارساپور در توضیح خبری مبنی بر تیراندازی و فراری دادن یک زندانی در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران به ایسنا گفت: بیماری که در درمانگاه بیمارستان امام خمینی (ره) بود، از اراذل اوباش بوده و در زمانی که در درمانگاه حضور داشته، چهار نفر به درمانگاه حمله کرده و بیمار را فراری می‌دهند.

وی افزود: این افراد در فضای بیرون از درمانگاه چند تیر هوایی هم شلیک می‌کنند، اما خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است.

پارساپور گفت: البته متاسفانه زندانی فرار کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی در حال پیگیری این حادثه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975444

وب گردی

وب گردی