صیانتی: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری را تهدید نکرده ام/ کسانی که تهمت زده اند را به عدل الهی واگذار می کنم

معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: هیچ دانشجویی را تهدید به شکایت نکرده ام، همچنین دانشجویی نیز توسط من مجبور به شکایت از شورای صنفی نشده است.

حسن صیانتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص اتفاقات اخیر دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مهم ترین خواسته دانشجویان تعامل با معاونت دانشجویی بود که این موضوع را در جلسه با اعضای شورای صنفی مطرح کرده ایم.

وی افزود: با توجه به افزایش ظرفیت دانشجویان در سال تحصیلی قبول داریم که مشکلاتی به وجود آمده است؛ اما درصدد هستیم تا خواسته های دانشجویان را مرتفع کنیم. دوستان خودشان یکطرفه قضاوت کرده و خودشان نیز نتیجه گیری کرده اند، در همین راستا باید یکسری مسائل روشن شود، من در حال حاضر در موقعیت اداری هستم و نمی توانم هر چیزی را عنوان کنم.

صیانتی ادامه داد: سازو کار دانشگاه حکیم سبزواری به صورت مکانیزه بوده و دانشجویانی که برای خوابگاه در سیستم درخواست داده بودند، پس از بررسی در محل اقامتشان اسکان یافتند. از طرفی تعدادی از دانشجویان که حتی در سیستم درخواست خود را در زمان مشخص شده ثبت نکرده اند به مشکل خورده اند و به خوابگاه های دیگر رفتند یا دیرتر اسکان یافتند.

وی تصریح کرد:‌ از طرفی نمی توانیم جایی که برای اسامی جدید اختصاص داده ایم به کسانی دیگر تحویل دهیم، اعضای شورای صنفی نیز دائما این درخواست را بازگو کرده اند؛ خودمان راه تعامل را نشان داده ایم تا دانشجویان درخواست‌شان را اعلام کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در مورد تهدید دانشجویان به شکایت توسط معاونت دانشجویی ادامه داد: هیچ دانشجویی را تهدید به شکایت نکرده ام، همچنین دانشجویی نیز توسط من مجبور به شکایت از شورای صنفی نشده است. ما مشکلی با دانشجویان نداریم و هدفمان مرتفع کردن خواسته های دانشجویان است. کسانی را که تهمت زده اند به عدل الهی و وجدان خودشان واگذار می کنم.

وی در مورد مشکلات سالن غذاخوری اظهار داشت: تلاش کردیم که در بحث سلف دانشگاه آشپزخانه را صنعتی کنیم،‌ در حال حاضر آشپزخانه ما نیمه مکانیزه است. امسال برای اولین بار نوسازی جدی در سالن غذاخوری داشته ایم و یکسری دستگاه‌های جدید نیز توسط صندوق رفاه خریداری خواهیم کرد.

صیانتی در پایان تأکید کرد: یکی از صحبت ها درخصوص عدم تعامل معاونت دانشجویی بود؛ اما هیچ وقت درخواستی برای جلسه به ما داده نشده است که با آن ها مخالفت کنیم. ما نمی گوییم هیچ نقصی در دانشگاه وجود ندارد اما مسائل نباید طور دیگری بازگو شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975449

وب گردی

وب گردی