2.6 میلیارد کاربر فعال ماهانه فیس بوک، واتساپ و اینستاگرام

مارک زاکربرگ صاحب شرکت فیس بوک اعلام کرد هم اکنون تعداد کاربران فعال استفاده کننده از این شبکه اجتماعی، اینستاگرام و واتساپ به بیش 2.6 میلیارد نفر در ماه رسیده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مارک زاکربرگ موسس و مدیر اجرایی شرکت فیس بوک در حساب رسمی خود بر روی این شبکه اجتماعی اعلام کرد: تعداد کاربران فعال استفاده کننده از فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ به بیش از 2.6 میلیارد نفر در ماه رسیده و بیش از 2 میلیارد نفر نیز روزانه از خدمات این شرکت استفاده می کنند که تعداد آنها در 4 ماهه اخیر به 2.5 میلیارد نفر رسیده است.

وی افزود: در مواجهه با برخی از سخت ترین مشکلات پیشرفت هایی داشته ایم و خدمات و تولیدات بسیاری کرده ایم که به آنها افتخار می کنیم. ما بهترین پیام ها و داستان ها و تجهیزات را به جامعه جهانی ارائه می دهیم، خدمات مربوط به ویدئوی خود را بهبود بخشیده ایم اما کارهای زیادی در مقابل ما قرار دارد که باید آنها را انجام دهیم.

زاکربرگ در توضیح استراتژی کلی شرکت خود گفت: این شرکت هنوز با تهدیدات رو به افزایشی در خصوص امنیت و صلح مواجه است. سال جاری برای ما بسیار مهم و مشکل است ولی ما خدماتی افتخار آمیز ارائه می کنیم و در مشکلات خود پیشرفت های زیادی به دست خواهیم آورد.

کد خبر: 975454

وب گردی

وب گردی