تمدید مدت پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

سرپرست موسسه علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز سمنان از تمدید مهلت پذیرش بدون آزمون دانشجوی دوره‌های کاردانی و کارشناسی در ترم تحصیلی جاری این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی منصفی‌راد با اعلام این خبر گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو مرحله تکمیل ظرفیت در 17 کدرشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تا 15 آبان ماه جاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، حسابداری مالی، شبکه‌های کامپیوتری، بازی سازی رایانه‌ای، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، فناوری اطلاعات گرایش رسانه، مدیریت امور اداری، حقوق گرایش شورای حل اختلاف، حقوق ثبتی، ممیزی انرژی گرایش ساختمان، عمران گرایش نگهداری و مرمت ساختمان و عمران گرایش امور پیمان‌ها دانشجو می‌پذیرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، حسابداری مالی، حقوق ثبتی، فناوری اطلاعات در دو گرایش فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات و عمران در گرایش ساختمان سازی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منصفی راد خاطرنشان کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 آبان ماه از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو و یا با مراجعه به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد و گفت: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975469

وب گردی

وب گردی