غذای روز پنج‌شنبه دانشجویان امیرکبیر حذف نمی‌شود

رئیس دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه غذای روز پنج‌شنبه دانشجویان این دانشگاه حذف نمی‌شود، گفت: دانشجویان خوابگاهی از ماه جاری مجددا می‌توانند در روزهای پنج شنبه غذا با نرخ دولتی دریافت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سید احمد معتمدی ضمن بیان این مطلب در خصوص دلیل حذف غذای روز پنج شنبه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه امیرکبیر، اظهار داشت: تعداد دانشجویان متقاضی غذا در روزهای پنج شنبه محدود است و به دلیل راه اندازی آشپزخانه اصلی دانشگاه برای مدت محدود غذای این دانشجویان حذف شد که البته با راه اندازی این آشپزخانه دانشجویان می‌توانند در روز پنج شنبه نیز غذای با نرخ دولتی دریافت کنند.

وی ادامه داد: تلاش دانشگاه امیرکبیر این است که آشپزخانه اصلی دانشگاه در مهر ماه جاری راه‌اندازی شود که متاسفانه این امر محقق نشد، اما از ماه جاری مجددا دانشجویان با راه‌اندازی این آشپزخانه در روز پنج شنبه نیز غذا دریافت خواهند کرد. بنابراین ما بنایی برای حذف این وعده نداشتیم و این موضوع به اطلاع دانشجویان معترض نیز رسید.

گفتنی است هفته گذشته یش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه نسبت به کیفیت نامناسب غذای سلف و همچنین حذف غذای روز پنجشنبه دانشجویان خوابگاهی اعتراض کرده و خواستار توجه مسئولان دانشگاه به مسائل صنفی دانشجویان شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975471

وب گردی

وب گردی