فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه پیام نور مستقل می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به 133 سوله ورزشی چند منظوره این دانشگاه از انجام فعالیت‌های ورزشی در مناطق ده‌گانه سراسر کشور به صورت مستقل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس،‌ محمدهادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: تمامی فعالیت‌های دانشگاهی در پیام نور به صورت درون دانشگاهی انجام می‌شود.

وی در توضیح بیشتر این موضوع افزود: دانشگاه پیام نور علاوه بر داشتن 133 سوله ورزشی چندمنظوره فعالیت‌هایی را نیز به صورت مستقل انجام می‌دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه در مجموعه‌های ورزشی با اراده شخصی خود در خارج از دانشگاه ورزش می‌کنند اما دانشگاه پیام نور در بخش ورزش دانشجویی فقط به صورت تیمی کار می‌کند که البته این امر یکی از تفاوت‌های دانشگاه پیام نور با دیگر دانشگاه‌ها است.

امین ناجی تصریح کرد: تیم‌های ورزشی دانشگاه پیام نور به صورت استانی و مرکزی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که در نهایت به مسابقات استانی، مراکز و ملی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد منطقه‌بندی صورت گرفته در دانشگاه پیام نور که البته به صورت ده‌گانه است منجر به مستقل شدن انجام فعالیت‌های ورزشی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975603

وب گردی

وب گردی