تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی جوان‌گرایی کرده است

سرمربی تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی در فصل جدید با توجه به بودجه ای که داشت جوان‌گرایی کرده است. بیشتر از جوانان ملی پوش استفاده کرده ایم و خوشبختانه در 4 بازی اخیرمان بهترین نتیجه را گرفتیم.

الهام صادقی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: مشکل اصلی که در سال جدید در لیگ برتر ووشو داریم حضور تیم های قهرمان در مسابقات بوده که همین موضوع کارمان را خیلی برای رسیدن به هدفمان سخت می کند. جدی‌ترین رقیبمان تیم سپاهان است که خواهران منصوریان را در اختیار دارند.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد اسلامی در فصل جدید با توجه به بودجه ای که داشت جوان‌گرایی کرده است. بیشتر از جوانان ملی پوش استفاده کرده ایم و خوشبختانه در 4 بازی اخیرمان بهترین نتیجه را گرفتیم.

صادقی ادامه داد: امیدوارم با تلاش ووشوکاران و مدیریت جدید، امسال هم قهرمان لیگ برتر ووشوی بانوان شویم و از عنوان قهرمانی که در سال های پی در پی داشته ایم دفاع کنیم.

سرمربی تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: قانون دانشگاه آزاد اسلامی این بود که در نیم فصل اگر صدرنشین می شدیم درخواست پاداش می دادیم.

وی تصریح کرد: بازی بعدی که داریم در 2 آذر برگزار می شود و دیدار نسبتا راحتی در پیش داریم و به نظرم می توانیم به صدرنشینی ادامه دهیم.

صادقی عنوان کرد: تا الان همه چیز خوب پیش رفته و امسال مجموعه نظم گرفته و بیشترین چیزی که نیاز داشتیم آرامش بوده که تا الان به خواسته مان رسیده ایم.

تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در 4 بازی که داشته توانسته با امتیاز بالا حریفان را شکست دهد و به صدر جدول برسد. شاگردان صادقی در صورت شکست تیم کرمانشاه در صدر جدول می مانند و با قدرت برای بازی نیمه نهایی آماده می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975646

وب گردی

وب گردی