دعوت رئیس دانشگاه آراد بوکان از مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان

دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان طی پیامی گفت: یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانه ‌ملت‌ انقلابی ایران در برابر تهدیدها و تحریم های ظالمانه آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت ابران علیه استکبار جهانی است.

به گزارش ایسکانیوز، با تسخیر لانه جاسوسی در ١٣ آبان، آشیانه شوم آمریکایی‌ها که مکان توطئه چینی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و ملت بزرگوار ایران بود برای همیشه ویران شد و از آن زمان به بعد امریکایی‌ها از هر روزنه‌ای و از هر فرصتی برای ساختن دوباره آن آشیانه و لانه جاسوسی در ایران استفاده کردند اما هوشیاری و بصیرت مسئولان نظام در رأس انها امام (ره) و مقام معظم رهبری و نیز ملت با بصیرت ایران اسلامی، تمام نقشه‌های شوم آنها را در نطفه خفه کرد و هرگز اجازه نفوذ در کشور را به آنها ندادند و نخواهند داد. آمریکا بعد از ناکامی در جنگ 8ساله عراق علیه ایران و جنگ نرم، اکنون با ابزار تحریم و جنگ اقتصادی در صدد است تا حرکت روبه رشد ایران اسلامی را در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی متوقف نماید. ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانه ی ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر چهل سـال خبـاثت، شـرارت، جنایت و تحریم های همه جانبه و ظالمانۀ آمریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، سبب بیداری ملت ها و جهانی شدن شعار 'مرگ بر آمریکا' و تنزل جایگاه آمریکا در بین افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد.

اظهارات اخیر رئیس جمهور گستاخ آمریکا نیز، عزم و اراده ملت ایران را برای مبارزه با استکبار جهانی صدچندان کرد و این یاوه‌گویی‌های ترامپ نه تنها تاثیری در کند شدن حرکت و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نخواهد داشت، بلکه عامل وحدت و یکپارچگی ملت عزیز ایران خواهد شد.

جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان امسال نیز با حضوری گسترده و پرشور در این راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد و همگام و همراه با تمام آحاد مردم با ارمانها و ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی ایران و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد و یاوه‌گویی‌ها و گستاخی‌های امریکا در قبال ملت ایران را با شعارهای مرگ بر آمریکا پاسخ خواهند داد.

کد خبر: 975680

وب گردی

وب گردی