جوانپور: تنها نشریه آذری زبان  دانشگاه آزاد تبریز به علت عبور از خط قرمزها توقیف شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: فقط یک نشریه به زبان آذری در واحد تبریز منتشر می شد که آن هم به علت عبور از خط قرمزها توقیف شده است.

عزیز جوان پور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در مورد تصاویری که امروز در فضای مجازی منتشر شد گفت: امروز تصاویری از رنگ کاری در کلاس های درس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منتشر شد که اصلا صحت ندارد.

وی افزود: در کلاس های دانشگاه واحد تبریز رنگ کاری نداشته ایم و پیش از آغاز سال تحصیلی بازسازی برخی از آزمایشگاه ها را انجام دادیم که حدود 15 روز قبل به پایان رسید.

جوان پور با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای روز 13 آبان ادامه داد: راهپیمایی ،نمایشگاه و سخنرانی مفصل برای روز 13 آبان در دانشگاه داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از توقف یک نشریه دانشجویی خبر داد و عنوان کرد: تنها یک نشریه دانشجویی به زبان آذری در دانشگاه منتشر می شود که آن هم به دلیل عبور از خط قرمز ها توقیف شده است و دیگر نشریات به زبان فارسی منتشر می شوند.

جوان پور تاکید کرد: در کلاس های درسی از تمام استان های ایران دانشجو حاضر است و درتمام کلاس هایمان استادان به زبان فارسی تدریس می کنند. چون در کلاس ها همه ترک زبان نبوده و هیچ کلاسی به زبان بومی تدریس نمی شود.

چندی پیش تصاویری از سنگنوردی دانشجویان برای رسیدن به دانشگاه منتشر شده بود که با واکنش رئیس دانشگاه واحد تبریز مواجه شد و وی در این خصوص تصریح کرد: به طور کل این ماجرا را تکذیب می کنم و تصاویر کامل نبوده اند. سنگ نوردی برای رسیدن به دانشگاه نداریم. کنار دانشگاه جاده می سازند و درحال تکمیل است. دانشجویان بیش از 30 روز است که از پله رفت و آمد می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975685

وب گردی

وب گردی