دانش آموز بویر احمدی جهانی شد/ دیبالا به دنبال شناخت امیر محمد است

دانش آموز دبستان اقبال لاهوری در آموزش و پرورش دهدشت جهانی شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت استان کهکیلویه و بویر احمد امیرمحمد علامه، دانش آموز مستعد دهدشتی که مدرسه اقبال لاهوری در پایه چهارم درس می‌خواند و با نمایش کلیپی ورزشی جهانی شد.

این کودک ده ساله ایرانی با ویدیویی تماشایی در دنیا شهرت پیدا کرده و بازیکن مورد علاقه او هم از کیلومتر‌ها دورتر ابراز تمایل کرده که این طرفدار مستعد خود را ببیند.

دو روز پیش بود که صفحه ۴۳۳، یکی از صفحات مجازی مشهور در دنیا که به انتشار ویدیو‌های جذاب و خاص فوتبالی می‌پردازد، یک ویدیو از کودکی ایرانی منتشر و او را حسابی در دنیا معروف کرد. در این ویدیو کودک ایرانی که لباس شماره ۱۰ یوونتوس و پائولو دیبالا را به تن دارد، به توپ پلاستیکی آبی رنگ ضربه‌ای می‌زند و آن را از داخل یک پنجره کوچک عبور می‌دهد. دقیقا شبیه به چالش‌هایی که مطرح‌ترین بازیکنان اروپایی انجام می‌دهند و توپ را از فواصل مختلفی به هدف‌های عجیب و عمدتا کوچک می‌زنند.

در ویدیوی مذکور پسر بچه بعد از اینکه توپ را به هدف می‌زند، به سمت دوربین برمی گردد و خوشحالی مشهور پائولو دیبالا (دیبالا ماسک) را انجام می‌دهد. سوژه صفحه ۴۳۳ هم برای انتشار این ویدیو همین علاقه پسر ایرانی به دیبالا و ضربه دقیق او بوده است. در ذیل این فیلم، اکانت رسمی دیبالا هم منشن شده است تا این ستاره بتواند یکی از دورترین و کم سن‌ترین طرفدارانش را ببیند.

این کلیپ که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده بود، با نظرات جالب توجهی همراه شد. عده‌ای می‌گفتند خود دیبالا نمی‌تواند این توپ را به آن پنجره کوچک بفرستد و برخی ضربه پسر بچه ایرانی را بهتر از ضربات دیوید بکام می‌دانستند.

سرانجام اتفاقی که انتظارش می‌رفت، رخ داد. دیبالا فیلم را دید، لایک کرد و ساعاتی پیش در اینستاگرام شخصی اش آن را منتشر کرد و از دنبال کننده هایش خواست که در صورت آشنایی با این کودک، او را معرفی کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 975686

وب گردی

وب گردی