دانشگاه آزاد اسلامی  در زمینه های سرمایه گذاری علمی، پتانسیل خوبی دارد

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پتانسیل های خوبی در زمینه های علمی، آموزشی، سرمایه گذاری های علمی و بنیادین دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، به بررسی راهکارهای استفاده از ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا پرداخت و گفت: تا قبل از تأسیس این دانشگاه، سطح سواد در کشور پایین بود ولی بعد از تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، کشور به لحاظ علمی بسیار پیشرفت کرد که از ثمرات مثبت این دانشگاه است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در خارج از مرزهای کشور، فعالیت های علمی دارد و در بحث پژوهش، مقالات علمی زیادی از استادان و دانشجویان منتشر شده و فعالیت بسیاری از آنها در مراکز مطرح علمی و بین المللی قابل قبول است.

دکتر داداشی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه با ریشه علمی، انقلابی و مردم نهاد است و یک بخش بسیار بزرگ خصوصی در کشور است که باید از این بخش خصوصی حمایت کنیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی پتانسیل های خوبی در زمینه های علمی، آموزشی، سرمایه گذاری های علمی و بنیادین دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975726

وب گردی

وب گردی