وحدت ملی در آذربایجان، زبانزد عالم است

مشاور فرهنگی رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز در آذربایجان، وحدت ملی و همبستگی بین ترک و کرد، شیعه و سنی زبانزد عالم است، گفت: این انسجام ملی در استان ما برای آمریکا وحشت ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از ارومیه، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه شهداء صبح امروز ۱۳ آبان‌ماه در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ارومیه بیان کرد: ۱۳ آبان امسال با تمام سال‌های قبل متفاوت بوده و روز حماسه و فریاد است.

وی با اشاره به طیف وسیع جمعیت در ارومیه به‌ویژه جوانان، خاطرنشان کرد: امسال، آمریکا عمدا این روز را هدف قرار داده تا تحریم‌های مجدد به ایران را بازگرداند.

مقدم‌فر ادامه داد: مردم ما بصیر و آگاه بودند که امسال با این اقدام آمریکا، دانستند که باید با رقم زدن ۱۳ آبان متفاوت، آمریکا را مایوس کنند.

وی بابیان اینکه با بروز و ظهور انقلاب اسلامی، مکتب لیبرالیسم به چالش کشیده شد، تصریح کرد: امروز آمریکا متوجه شد که هر روز که با ما مبارزه کرده است، قدرتمندتر شده‌ایم و اکنون هیمنه قدرت آمریکا فرو ریخته‌ است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه شهداء افزود: یک کشوری همچون ایران در جهان پیدا شد و مقابل ظلم‌ستیزی ایستاد. به‌جای نابود شدن، روز به روز پیشرفت کرد و این یک الگو برای جهان شد و آمریکا از این امر درهم شکست.

وی یادآور شد: امروز جهان اسلام جرئت پیدا کرده تا مقابل ظلم ایستادگی کند و این از برکت انقلاب اسلامی است، امروز انقلاب اسلامی یک قدرت بزرگ جهانی است، جنگ برای ما آسیب داشت ولی ما را به یک قدرت امنیتی بزرگ در جهان تبدیل کرد.

مقدم‌فر بابیان اینکه امروز مقاومت و ایستادگی ما برای جهان اسلام به یک الگوی مقاومت تبدیل شده‌است، گفت: این الگوی مقاومت است که ما را به جلو خواهد برد و این جنگ اقتصادی امروز هم همانند جنگ دفاع مقدس شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه امروز نه تنها در ایران بلکه در منطقه انقلابیون ظهور کرده‌اند، افزود: امروز پیام ایران اسلامی جهانی شده و پیام انقلاب اسلامی، پیام آرمان‌خواهی و ظلم ستیزی است و ملتی که آرمان ندارد در واقع هیچ ندارد.

مقدم فر با بیان اینکه امروز در آذربایجان، وحدت ملی و همبستگی بین ترک و کرد، شیعه و سنی زبانزد عالم است، گفت: این انسجام ملی در استان ما برای آمریکا وحشت ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975756

وب گردی

وب گردی