حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در راهپیمایی 13 آبان

ریاست دانشگاه، به همراه معاونین، اعضای هیات علمی، اساتید مدعو، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان همگام با آحاد مردم و سایر ارگان ها و نهادهای دولتی، در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایادی آنها، بار دیگر بر آزادی خواهی و حمایت خویش از کشورهای مظلوم منطقه تاکید کردند.

در حاشیه این راهپیمایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در گفتگو با روابط عمومی واحد بوکان عنوان کرد: روز 13 آبان ماه بعنوان روز ایستادگی در مقابل استعمارگران در ایران اسلامی شناخته شده است.

دکتر انور ضیائی ادامه داد: سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران است که پیام استکبارستیزی این ملت برای بشریت تحت ظلم طاغوتیان و مبارزه و اقدام عملی علیه استکبار جهانی است.

وی در پایان افزود :گرامیداشت این روز همچنین یادآور تعهد و مسئولیت سنگین امروز دانش آموزان و دانشجویان است که با تلاش و کوشش در عرصه دانش و تولید علم می توانند در جهت حفظ آرمان های امام خمینی (ره) و استقلال و آزادی کشور گام بردارند.

راهپیمایان با مشت های گره کرده، مرگ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب را خواستار شده و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

۱۳ آبان سالروز ملی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و تبعید امام راحل به ترکیه به خاطر اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی می باشد که به عنوان نماد استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران در جهان معرفی شده است.

کد خبر: 975759

وب گردی

وب گردی