محمدیان: دانشگاه‌‌‌‌ها بعد از انقلاب در خط مقدم استکبار ستیزی بودند

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌‌‌‌ها بعد از انقلاب در خط مقدم استکبار ستیزی بودند و جریان مقاومت با آمریکا در کلیه دانشگاه‌‌‌ها جزو جریانات اصیل و ریشه دار است.

«حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان» مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره زنده نگه داشتن ارزش‌‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور نسل امروز در بزرگداشت ایام مهم و تاریخ ساز ایران بیانگر انتقال درست ارزش‌‌های انقلاب است تا جایی که بچه‌های ما که تجربه حضور در صحنه‌های پیروزی انقلاب را نداشتند در همین راهپیمایی‌ها بزرگ شدند و فرهنگ انقلابی‌گری و استقلال طلبی نسل به نسل منتقل شده است.

وی افزود: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی به جرات می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان گفت، در تربیت نیروی انقلابی متدین برای فردای ایران موفق بودیم و کسانی که دل بستن به آمریکا بهتر است به صحنه حضور مردم در دفاع از ارزش‌‌‌‌‌ها بیایند و واقعیت مردم ما را ببینند. افرادی که به سراب آمریکا دل بستند بدانند که ایران بیشترین ضربه‌ها را در طول تاریخ از آمریکا خورده است.

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درباره نقش دانشگاه‌ها در انتقال ارزش‌ها خاطر نشان کرد: دانشگاه‌‌‌‌ها بعد از انقلاب در خط مقدم استکبار ستیزی بودند و جریان مقاومت با آمریکا در کلیه دانشگاه‌‌‌ها جزو جریانات اصیل و ریشه دار است. استادان و مسئولان فرهنگی دانشگاه‌‌‌ها و ظیفه خطیری به عهده دارند که باید توجه بیشتری در چگونگی انتقال صحیح ارزش‌ها داشته باشند تا نسل امروز با حقایق پنهان استکبار جهانی آشنا شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975771

وب گردی

وب گردی