گرامی‌داشت 13 آبان از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای سیزدهم آبان‌ماه را گرامی داشت.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (قصص / 5)

سیزدهم آبان‌ماه هر سال یادآور بصیرت عمیق مردم انقلابی ایران اسلامی است که با تأسی از اندیشه استکبارستیزی امام راحل(ره)، مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا را در معرض دید جهانیان به ویژه مستضعفان عالم گذاشتند.

امسال تلاقی یوم‌الله 13 آبان با ایامی که منسوب به پیامبر گرامی اسلام(ص) ـ به عنوان بزرگ‌ترین استکبارستیز تاریخ هستی ـ و نیز روزهایی که با یاوه‌گویی‌های مستکبران آمریکایی همراه است، وظیفه خطیر مبارزان راه آزادی و مقاومت را دوچندان کرده است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر اساس وظیفه خود مبنی بر بسط فرهنگ ناب اسلامی همراه با معرفی تمدن کهن ایرانی که بر بنیان یکتاپرستی و ظلم‌ستیزی استوار بوده است، این روز را گرامی و خجسته می‌دارد و همراه و همگام با دیگر نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز آحاد و عموم مردم بابصیرت و وفادار کشورمان، دعوت برای شرکت در راهپیمایی انقلابی 13 آبان به منظور مبارزه با استکبار را لبیک می‌گوید.

باشد که حضور سیل خروشان مردم ایران، شعار انقلابی «مرگ بر آمریکا» را با فلسفه حسینی «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» در هم آمیخته و خواب دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را آشفته سازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975779

وب گردی

وب گردی