تحول دیجیتالی دانشگاه منجر به پیشرفت دانشجویان در کار می شود

شرکت مایکروسافت اخیرا نتایج به دست آمده از مطالعات خود در مورد "رمز گشایی تاثیرات اقتصادی در تحول دیجیتالی آسیا" Unlocking the Economic Impact of Digital Transformation in Asia Pacific)) ، به خصوص در مورد آموزش عالی را منتشر کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت مایکروسافت نتایج به دست آمده از تحقیق اخیر خود مبنی بر رمز گشایی تاثیرات اقتصادی در تحول دیجیتالی آسیا را منتشر کرد که طبق آن دانشگاه هایی که از لحاظ علمی و فناوری پیشرفت کرده و به استفاده از فناوری های روز خو گرفته اند، شاهد پیشرفت 14 تا 19 درصدی دانشجویان خود در حوزه کار، بهره برداری از محصولات و خدمات آموزشی جدید و نرخ بالای تدریس نوآوری ها خواهند بود.

پاسخ شرکت کنندگان در این تحقیق نشان می دهد که آن ها علاوه بر شاهد بودن پیشرفت 40 درصدی، در میان 5 اولویت اول برای کار در عرض سه سال اولیه پس از فارغ التحصیلی قرار خواهند گرفت.

حدود 72 درصد از پاسخ دهندگان در این تحقیق، سیستم آموزشی حال حاضر را که قادر است نیروهای جوان حرفه ای را به عنوان نیرویی برای تکنولوژی آینده و آماده برای پاسخگویی به نیازهای تحول دیجیتال مجهز کند، درک کرده اند.

تحصیل، پایه اساسی رشد اقتصادی است. بنابراین در عصر تکنولوژی، موسسات تنها به مهارت های دشوار نیاز ندارند و در ایجاد مهارت های آینده در میان دانش آموزان تمرکز کرده اند. به علاوه، پروفایل دانشجویان بسیار پویاست.

لری نیلسون، مدیر کل منطقه ای مایکروسافت آسیا، می گوید بر اساس این تحقیق، مدیرانی که در آموزش عالی بر چشم انداز استراتژی تحول دیجیتالی بنا شده، حساب می کنند، مزایای قانع کننده ای را برای اشتغال دانشجویان و ایجاد هیات علمی قدرتمند به ارمغان خواهند آورد.

مطالعه همچنین کشف کرد که دانشگاه ها تأثیر فناوری را نسبت به عادات مصرفی دانش آموزان، نیاز به افزایش کیفیت برنامه درسی و رقبای جدید مخرب در بازار مورد سوال قرار می دهند. الویت های شناخته شده دیگر شامل نیاز برای به دست آوردن دیدگاه جامعی از دانش آموزان، کارکنان، شرکا و تامین کنندگان و همچنین بالا بردن مهارت سازمانی در پاسخ به روند سریع و فرصت های موجود، می شود.

دانشگاه ها به ایجاد دیدگاهی جامع و تجمیع ابزار و اطلاعات مختلف و تبدیل به دستگاهی بی همتا و سیستمی هوشمند نیاز خواهند داشت تا مطابق با تحول آموزشی باشد. برای رسیدن به این هدف، مدیران باید به دانشجویان اجازه یادگیری مادام العمر دهند، فرصت مناسب برای تجارب مرتبط در داخل و خارج دانشگاه و توانایی های تحقیقاتی گسترده فراهم کند و موسسات موثری که می توانند نیازهای بازار پویا را تامین کنند، ایجاد کند.

برای هر موسسه ای که در عصر تحول دیجیتال رشد می کند، رد پایی از دیجیتال مورد نیاز است. داده ها برای بازتولید پتانسیل دیجیتالی دانشگاه ها ضروری است، به خصوص با این حجم از داده های در دسترس.

برای رهبران علمی مهم است که کلید شاخص عملکرد (KPI) را جستجو کنند تا کاربرد اطلاعات و چگونگی به کارگیری آن ها برای ارتقا خدمات آموزشی و حرکت به سمت نوآوری را ارزیابی کنند.

منبع: Microsoft

انتهای پیام/

کد خبر: 975801

وب گردی

وب گردی