حاجی بابایی: عده ای مردم را نامحرم و ترامپ  را محرم اسرار خود می دانند

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی روشن است و در موفقیت آن سر سوزنی شک نداریم، گفت: ملت همراه و همدل دل با  رهبر معظم انقلاب در مقابل ظلم و استکبار ایستاده و این مقاومت را ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: حضور جوانان در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار پرشور بود و عظمت جمهوری اسلامی را به خوبی درک کردیم و راهپیمایی نجف تا کربلا و حرکت ده‌ها میلیونی ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌ها نشان دهنده بزرگی و عظمت مکتب تشیع است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و عوامل داخلی آن به دنبال حذف راهپیمایی اربعین هستند اما راه به جایی نخواهند برد، اظهار کرد: هر روز شاهد افزایش این حرکت عظیم الهی هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما اسلامی، عاشورایی و کربلایی است، گفت: در طول 40 سال گذشته یک قدم از اصول عدالت‌طلبی و عاشورایی خود عقب نشینی نکردیم و در تمام این دوران رهبری و مردم در تمام صحنه‌های داخلی و بین‌المللی موفق بودند و جمهوری اسلامی از دفاع مقدس تا سوریه و لبنان شکست نخورده و در راه انقلاب محکم و استوار ایستاده است.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه آمریکا حرکت 40 ساله ما که بر اساس اصول عاشورایی است را نمی‌پسندد و آن را مغایر با منافع خود می‌داند، ادامه داد: آمریکا به دنبال براندازی ایران است و دروغ می‌گوید که دشمن دولت و حاکمیت است وگرنه چرا از ورود داروهای ضروری به کشور جلوگیری می‌کند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا از اینکه جمهوری اسلامی در عمق آن کشور موثر است عصبانی شده، چرا که ما در معرفی اصول دینی و احکام خود در دنیا هرگز با شکست و مشکل مواجه نشدیم و همواره پیروز بودیم.

وی خاطرنشان کرد: هر جا با مبانی دینی وارد شدیم موفق بودیم و هرجا که از ارزش‌های دینی دور شدیم آمریکا به ما ضربه زده است. این انقلاب هرگز متوقف نخواهد شد و باید حواسمان باشد، آمریکا از ناحیه‌ای ورود می‌کند که ضعف داریم.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و زندگی اشرافی برخی، این موضوع را باعث نارضایتی مردم دانست و ادامه داد: این ملت همراه و همدل با رهبر معظم انقلاب در مقابل ظلم و استکبار ایستاده و این مقاومت را ادامه خواهد داد.

حاجی بابایی با بیان اینکه آمریکا دشمن مردم، انقلاب و عاشوراست وگرنه از انعکاس راهپیمایی اربعین خودداری نمی‌کرد، گفت: اگر ما عاشورایی نبودیم آمریکا با هسته‌‌ای شدن ما مخالفتی نداشت، برخی گمان می‌کنند اگر هسته‌ای را رها کنیم مشکل حل می شود ولی فراموش کردند که هیلاری کلینتون اعلام کرد با فشار بر روی انرژی هسته‌ای ایران این کشور را به اوایل انقلاب بازگرداندیم که البته این فقط گمان اوست.

وی با بیان اینکه آمریکا با دانشجو، نخبگان جوان سرافراز متدین و دانشمند ما مخالف است، ادامه داد: برخی گمان کردند که با گفت‌وگو با آمریکا به نتیجه می رسیدیم که نتیجه آن را در برجام و بدعهدی آمریکا دیدند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت امروز اقتصاد لیبرالی در کشور جولان می دهد و تفکر و اندیشه ما را به گروگان گرفته است، اقتصادی که با ارزش ها و اصول دین ما مغایرت دارد و در این اقتصاد هرکس مسئول می شود و پس از پایان مسئولیت هزاران هزار میلیارد پول جمع کرده است.

حاج بابایی تصریح کرد: در اقتصاد لیبرالی صاحبان قدرت ، صاحبان ثروت هم هستند و این صاحبان قدرت و ثروت در کشور هستند که چشم به آمریکا دارند. امروز مردم ما در معیشت دچار مشکل اند و از بی عدالتی ها ابراز شکایت دارد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت در اقتصاد، مجلس، قوه قضاییه و دولت ضعیف عمل کرد و نتیجه آن در سفره معیشتی مردم مشهود است متاسفانه در مجلس ما آدم های رنگارنگ وجود دارند، آدم هایی که در هر ساعت و در هر مکان رنگ جدیدی به خود می گیرند.

وی گفت: در بحث CFT عده ای اعلام داشتند که چه اشکالی دارد شفافیت حاکم شود و حرف ما این است که شفافیت یعنی آنچه در برنامه ششم توسعه در ماده ۲۹ بیان شد و آن این است که همه ارکان جمهوری اسلامی به غیر از رهبر معظم انقلاب تمامی دریافت های خود را روی سامانه قرار دهند و هر شخصی خواست بداند که فلان مسول چقدر دریافت کرده به راحتی قابل استناد باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بین مسولین هستند افرادی که مردم و جمهوری اسلامی ایران را نامحرم و ترامپ را محرم اسرار خود می دانند، ملت ایران روزی به حساب آمریکا و افراد رنگارنگ داخلی می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه امروز شمر و همان تفکر وجود دارد، اظهار کرد: امروز باید پشت سر کسی ایستاد که یک قدم از عاشورا و امام راحل عقب‌نشینی نکرده و خود و خانواده‌اش از مسیر انقلاب و اسلام جدا نشدند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه آمریکا هر غلطی که در نظر داشته انجام داده و کار دیگری باقی نمانده تا علیه ایران انجام دهد، افزود: اقدام آمریکا برای تحریم نفت ایران شکست خورده و نمی‌تواند فروش نفت را به صفر برساند چنان که هشت کشور مستثنی شده و چند کشور دیگر هم در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: فروش نفت ما در سخت‌ترین شرایط 2 میلیون 439 هزار بشکه با قیمت 55 دلار در نظر گرفته شده بود که هر دلار را 4 هزار تومان در نظر گرفته بودیم اما امروز قیمت هر بشکه به 70 دلار رسیده و قیمت هر دلار نیز نزدیک به 16 هزار تومان است بنابراین نباید با مشکلی در حوزه تأمین پول مواجه شویم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مابه‌التفاوت قیمت ارز را باید خرج ملتی کرد که پای عاشورا ایستادند، ادامه داد: مسؤولان نباید در این حوزه امروز و فردا کنند و باید هر چه سریعتر وضعیت کشور را سامان دهند.

وی با اشاره به اینکه ما دل به اروپا خوش نکردیم، خاطرنشان کرد: اروپا برای حفظ حیثیت خود در جهان هم که شده باید در مقابل آمریکا مواضعی را اتخاذ کند که در حال انجام اقداماتی است. در سال‌های گذشته دنیا ایران را تحریم کرده بود، اما امروز تنها آمریکا ما را تحریم کرده است.

وی اظهار کرد: امروز فتح تمام قله‌های جهان اسلام توسط رهبری و مردم صورت گرفته و مسؤولان و مدیران مقصر اصلی مشکلات و کمبودها هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه اگر شهدا نبودند حرم امام حسین(ع) نیز وجود نداشت، افزود: امروز اگر شهدای مدافع حرم نبودند سوریه که تنگه احد ما محسوب می‌شود به دست دشمنان می‌افتاد و دشمنان در داخل شهرهای ما جگر از دل مسلمانان بیرون می‌آوردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز جنگ ما اقتصادی است که همه باید در کنار هم؛ امکانات را برای موفقیت در این کارزار به کار گیریم، تصریح کرد: برای ما حفظ نظام جمهوری اسلامی، حفظ اسلام، ایران اسلامی، قرآن و عاشورا مهم است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما با خون شهیدی ایستاده‌ایم که فرزند آن بیش از 30 سال دارد و یک روز پدرش را ندیده است، گفت: این انقلاب افرادی که در ثروت و قدرت سوء استفاده کردند را رسوا می‌کند.

وی ضمن اینکه از مردم خواست محکم‌تر بایستند و شب‌ها و روزهای عملیات در زمان دفاع مقدس را به یاد آورند؛ اظهار کرد: آزمایش امروز از آزمایش هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر است؛ یادمان نرود طلحه در آزمون قدرت و ثروت شکست خورد در حالی که در زمان جنگ در کنار پیامبر(ص) شمشیر می‌زد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه وزیر و وکیل چه کسی است که باید 10 نفر از او محافظت کنند؟ خطاب به دوستداران قدرت و ثروت گفت: اشراف بگویند از انقلاب چه می‌خواهند و چرا دست از سر انقلاب برنمی‌دارند؟ و این خلق و خوی اشرافی است که چهار نفر را بیندازند اطراف خود تا برایشان نهار و شام بیاورند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر اینکه از خانواده‌ای که بیکار دارد خجالت می‌کشیم، افزود: شرم بر مسوولانی که از خون شهدا می‌گذرند، شعار دروغ می‌دهند و نمی‌دانند در چه کشوری زندگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا گمان نکند که چه مشکلاتی ایجاد کرده می‌تواند به اهدافش برسد، تصریح کرد: ما امروز اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم امروز تنها انقلابی و غیر انقلابی داریم و غیر انقلابی یعنی افرادی که کم‌کاری می‌کنند و به دنبال اشرافی‌گری هستند.

وی با بیان اینکه برخی فکر می‌کردند همه چیز تمام است اما عاشورا و انقلاب را نمی‌شناسند، خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز جرات حمله نظامی به کشور را ندارد چراکه نیروهای بسیجی آماده هستند خواب آشفته آنها را نا آرام کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن می‌فهمد که قدرت از آن ملت ایران است، گفت: به همین دلیل است که دشمنان از موضع ضعف سخن می‌گویند و ایران اسلامی از موضع قدرت در مجامع حاضر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975804

وب گردی

وب گردی