پناهگاه‌های صهیونیست‌ها گورهای دسته جمعی آنها خواهد شد

جانشین ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به ساخت پناهگاه‌هایی از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: این پناهگاه ها در جنگ آینده به گورهای دسته جمعی برای آنها تبدیل می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، سرلشکر عطاالله صالحی جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در هفتمین همایش ملی پدافند غیرعامل که صبح امروز(دوشنبه) که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد با بیان اینکه پدافند هوایی برای همه درک شده است اما پدافند غیر عامل برای همه جاری و ساری نیست، اظهار داشت: پدافند غیر عامل دارای مشخصات ویژه‌ای است اما درک و فراگیر شدن آن برای ملت ما کار سختی نیست و اهمیت آن را باید مسئولین گسترش و فراگیر کنند.

سرلشکر صالحی با اشاره به تاریخچه پدافند غیرعامل در سایر کشورها، گفت: مردم روسیه در جنگ جهانی دوم با اجرای اصول پدافند غیرعامل پیروزی‌های بسیاری به‌دست آوردند. در دوران جدید هم مردم لبنان و حزب‌الله در جنگ با رژیم صهیونیستی با استفاده از پدافند غیرعامل و بهره‌گیری از پدافند عامل با رژیم صهیونیستی مقابله کردند.

وی ادامه داد: این اقدام در جنگ ۲۲ روزه غزه هم شکل گرفت. البته رژیم صهیونیستی برای مقابله با تهدیدات پناهگاه‌هایی ایجاد کرده که در جنگ آینده به گورهای دسته جمعی برای آنها تبدیل میشود.

کد خبر: 975840

وب گردی

وب گردی