DNA کارآفرینی منتشر شد

کتاب « DNA کارآفرینی» تالیف جو آبراهام با ترجمه دکتر مجید اشرفی و دکتر رضا یادگاری توسط مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، DNA کارآفرینی روشی است برای انجام کسب و کار که همانند صداهایی در ذهن ، محرک تصمیم گیری افراد است. پروفایل سازنده، فرصت شناس، متخصص و نوآور که BOSI تلفظ می شود ترکیبی از حروف اول چهار کلمه DNA کارآفرینی یعنی سازنده، فرصت شناس، متخصص و نوآور است.

در این کتاب نقاط قوت DNA سازنده را که سبب کارهای فوق العاده حیرت انگیزتان در بازار میشوند آمده و حاوی مباحثی درباره استراتژی های بهره وری بهتر از کسب و کار و مدیریت بهینه ارزی ساختار سازمانی و توسعه آن است.

به گفته مولف اخذ بهترین نتایج در کسب وکار فقط زمانی مقدور است که ماهرانه روی DNA کارآفرینی تان تسلط پیدا کرده اید و طرح کسب و کارتان را طبق استعدادهای خاص و نقاط قوت و ضعف بهینه سازی کرده اید.

در بخشی از کتاب آمده است:

انسان ها با یکدیگر تفاوت دارند و با وجود اینکه برخی از ویژگی های ما یکسان هستند اما هر کدام از افراد دارای ترکیبی منحصر به فرد ومتمایز هستند. هنگامی که بحث کارآفرینی پیش می آید برخی از افراد از نژاد اصیل با یک دسته ویژگی ها و استعددهای متمایزی هستند و برخی با ترکیبی از نقاط قوت و ضعف هستند. در هر کتابی با موضوع کارآفرینی نوشته شده است شما یک کارآفرین هستید بنابراین بفرمائید این هم راه حل ساده و جادویی برای اینکه چگونه یک .... بهتر شویم جای خالی را با کلمه بازاریاب، رهبر، برقرار کننده ارتباط، مذاکره کننده یا شمع ساز پر کنید. وقتیکه بحث سلامت است شما ژن هایی دارید که محرک زمینه آمادگیتان در ابتلا به امراض و یا حفظ سلامتی تان هستند. همگی ما دارای یک کد ژنتیک هستیم که اساس ماهیت ما را تعیین می کند و دانستن استعدادهای ژنتیکی ما را قادر می سازد که تصمیماتی در رابطه با سبک و محیط زندگیمان انتخاب کنیم که منجر به بهبود و یا بدتر شدن شرایط سلامتی مان می شوند. براین اساس DNA کارآفرینی افراد نیز تفاوتی با یکدیگر ندارند و شما ویژگی های خاصی دارید که در مغزتان پیش ساخت شده اند. این DNA کلیه نقاط قوت و ضعف و همچنین گرایش های بالقوه افراد را تلگراف می کند و آگاه بودن از اوجودش سبب می شود که به تنهایی و یا با کمک یک کارشناس طرحی کاملا مناسب برای کسب کارتان ایجاد کنید.....

کتاب « DNA کارآفرینی» تالیف جو آبراهام با ترجمه دکتر مجید اشرفی و دکتر رضا یادگاری در 290 صفحه، شمارگان هزار نسخه با قیمت 25 هزار تومان توسط مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول راهی بازار نشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975882

وب گردی

وب گردی