کوثری: خودباوری، عامل موفقیت دانشگاه های نظامی است

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله(ع) تهران گفت: ستاد کل نیروهای مسلح ازظرفیت های دانشگاه های مختلف از جمله آزاد و دولتی استفاده می کند.

سردار محمداسماعیل کوثری جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله(ع) تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره چالش های دانشگاه های نظامی کشور اظهار داشت: ما هیچ گاه نمی توانیم ادعا کنیم که در تمامی زمینه ها در رتبه 1 قرار داریم؛ اما تلاشمان بر این است که در کوتاه ترین زمان، اشکالات و معایبمان را برطرف کنیم تا بتوانیم در مسیر پیشرفت گام برداریم.

وی افزود: دانشگاه های نظامی کشور در زمینه خودکفایی گام های موثری را برداشته اند و موفق نیز بوده اند؛ ستاد کل نیروهای مسلح نیز از ظرفیت های دانشگاه های مختلف از جمله آزاد و دولتی استفاده می کند.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: میزان چالش در نیروهای مسلح بسیار کم است. متأسفانه بیشترین چالش ها در صنعت وجود دارد؛ زیرا که مسئولان این حوزه نمی خواهند از ظرفیت ها و توانایی های داخلی استفاده کنند که در نتیجه موجب عدم پیشرفت در صنعت شده ایم.

کوثری در پایان اذعان داشت: پیشرفت در حوزه هایی مانند هسته ای و موشکی نتیجه استفاده از توانایی جوانان و ظرفیت های داخلی است که این موضوع متاسفانه در صنعت کشور به ویژه صنعت خودروسازی دیده نمی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975953

وب گردی

وب گردی