جوانمرد: از فدراسیون فوتبال و تاج گله دارم/ احتمال تشکیل تیم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر کل تربیت بدنی باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال به باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی درمورد فوتسال بانوان کم لطفی کرده است.

کمال جوانمرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: قبول ندارم که تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در دقیقه 90 بسته شده باشد سیاست کاری ایجاب می کرد تا برای تکمیل برخی تیم ها دست نگه داریم و با تامل بیشتری ورزشکاران را به خدمت بگیریم.

وی افزود: با توجه به سیستمی که داشتیم در محدوده زمانی که تیم ها با چالش رو به رو می شوند ورزشکارانی که تیم نداشته اند را با کاهش قیمت جذب کنیم. این کار ما بدون شک از روی بی برنامه گی نبوده و با هدف جلو رفتیم.

جوانمرد ادامه داد: بعضی از تیم ها مثل شمشیربازی و فوتسال بانوان را که تشکیل ندادیم به خاطر عدم تعامل فدراسیون ها با دانشگاه آزاد اسلامی بوده است. از طرفی برخی فدراسیون ها مثل اسکواش و دوچرخه سواری تعامل مستقیم و خیلی خوبی با ما داشتند. هیچکس برای تشکیل تیم شمشیربازی به ما مراجعه نکرده و حتی از تاریخ برگزاری مسابقات هم بی اطلاع هستیم و اینطور نبوده که خودمان نخواهیم تیم تشکیل بدهیم.

مدیر کل تربیت بدنی باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: هیچ پالس مثبتی از سوی فدراسیون و یا بازیکنان تیم شمشیربازی برای تشکیل تیم نداشته ایم و مخالفتی هم برای تشکیل هیچ تیمی نداریم‌.

جوانمرد در مورد ابهامات حذف تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی از لیگ برتر عنوان کرد: از طرفی فدراسیون فوتبال به باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی درمورد فوتسال بانوان کم لطفی کرده است و حتی کار های این تیم را انجام داده بودیم اما چون بازیکنانی را داشیم که با ما دوسال قرارداد داشتند فدراسیون شرایطی را به وجود آورد که باشگاه موفق به تشکیل تیم نشود . گله ام از فدراسیون فوتبال این است که شرایط را طوری رقم زد تا بازیکنان تیم که ملی پوش هم بودند آزاد اعلام شوند و به تیم های دیگری بروند.

وی با اشاره به عدم حمایت فدراسیون فوتبال برای حفظ تیم فوتسال بانوان تصریح کرد: در خصوص تشکیل تیم فوتسال بانوان چندین مکاتبه با تاج داشتیم اما هم فرصت و هم وقت را گرفتند اما رییس فدراسیون می توانست طوری تصمیم بگیرد تا حداقل تیم را حفظ می کردیم.

مدیر کل تربیت بدنی باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل احتمالی تیم فوتبال در لیگ های یک و دو خبر داد و گفت: تحت شرایط خاصی می توانیم وارد فوتبال شویم و هیچ چیزی برای دانشگاه آزاد اسلامی غیرممکن نیست و در لیگ های پایین تر اگر فدراسیون همکاری کند براساس پتانسیل و استعداد های خودمان ورود به فوتبال هم دور از دسترس نیست.

جوانمرد درمورد افزایش بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: سعی می کنیم بودجه مان را به صورت منطقی افزایش دهیم. هرچند بودجه دانشگاه آزاد اسلامی مستقیم از بودجه خود مردم تامین می شود و به همین خاطر روی آن حساس هستیم و ریال به ریال این پول با حساب و کتاب خرج می شود. هیچوقت دنبال بودجه زیاد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: بودجه ما کم تر شده اما سعی کردیم تیم ها را کاهش ندهیم و درحال حاضر 16 تیم ورزشی برای فینال بسته ایم و بیشتر تیم ها در هفته اول گام را محکم برداشته اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976032

وب گردی

وب گردی