بیرقی: مراسم تجلیل از مدال آوران دانشگاه آزاد در مسابقات آسیایی به زودی برگزار می شود/ هدایای قهرمانان آماده است

مشاور و رئیس حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با این همه افتخارات می خواهد  از ورزشکاران و قهرمانان تجلیل کند که این مراسم تا ۲۰ روز آینده برگزار خواهد شد.

دکتر محمد رحیم بیرقی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص پرداخت پاداش تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمام بحثمان این است که جلسه ای با نظم و باوقاری برگزار کنیم که در این نشست رییس هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشته باشند.

وی افزود: در تمام باشگاه های ورزشی موجود، مسوولان باشگاه در حواشی خبری کارشان انجام می شود اما وقتی باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با این همه افتخارات می خواهد از ورزشکاران و قهرمانان تجلیل کند نمی تواند همینطوری در یک اتاق به آنها کارت هدیه بدهد.

بیرقی ادامه داد: در دو ماه محرم و صفر و مشکلات اخیر که برای دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمد فرصتی برای برگزاری جشن نداشتیم. اما بعد از ماه صفر اولویت اولمان برگزاری جشن تکریم قهرمانان ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی است.

مشاور و رئیس حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: هدایای تمام ورزشکاران آماده است و هیچ دلیل خاصی جز برگزاری جلسه تکریم نداریم و فکر می کنم تا 20 روز دیگر این جلسه با حضور تمام ورزشکاران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، این درحالی است که قراربود در هفته تربیت بدنی طی برگزاری مراسمی از ورزشکاران قهرمان و مدال آور درجاکارتا توسط دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شود.

با این حساب تا 20 روز دیگر مراسمی برگزار می شود و هدایای این ورزشکاران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976036

وب گردی

وب گردی