هوای تهران  سالم است

بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، امروز (۱۶ آبان ماه) وضعیت کیفی هوای بیشتر نواحی پایتخت در شرایط سالم خواهد بود اما انتظار می رود فردا بر غلظت آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به‌طور نسبی افزوده شود.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز (۱۶ آبان ماه) وضعیت کیفی هوای بیشتر نواحی پایتخت در شرایط سالم خواهد بود و انتظار می‌رود تا فردا (۱۷ آبان ماه) بر غلظت آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به‌طور نسبی افزوده شود.

حسین شهبازی افزود: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۶ آبان ماه) نسبت به روز گذشته است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب شرقی انتظار می‌رود.

وی در ادامه گفت: این شرایط جوی فردا (۱۷ آبان ماه) کم و بیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: تا فردا (۱۷ آبان ماه) دما تغییر محسوسی پیدا نمی‌کند.

شهبازی در پایان با بیان اینکه میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ و هوا در شرایط سالن بود،گفت: این شاخص هم‌اکنون ۶۸ و هوا در شرایط سالم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 976071

وب گردی

وب گردی