کلانتری: کار فرهنگی در دانشگاه یک رسالت بزرگ است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کار فرهنگی در دانشگاه یک رسالت بزرگ است و نسبت به گذشته مسئولیت سنگین تری بر دوش ما قرار دارد.

دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو باخبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تقویت مسائل فرهنگی و دینی در دانشگاه آزاد اسلامی پس از پیروزی انقلاب گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که توسط امام(ره) هدایت شد، شاهد انقلاب دیگری تحت عنوان انقلاب فرهنگی در کشور بودیم که باعث ایجاد تحولی گسترده در دانشگاه ها شد.

وی افزود: در پی این انقلاب فرهنگی، بسیاری از استادان زمان طاغوت کنار گذاشته و افراد انقلابی جایگزین آن ها شدند؛ بسیاری از دروس جدید به دروس دانشگاه ها افزوده شد و نهاد هایی مانند جهاد دانشگاهی، سازمان صمت و سازمان پژوهش های علمی تاسیس شد.

کلانتری ادامه داد: با تمام زحماتی که در این راستا کشیده شده، به نظر می رسد که همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و به آن نرسیده ایم و هنوز به آن چیزی که لازمه یک دانشگاه اسلامی است نرسیده ایم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تصریح کرد: کار فرهنگی در دانشگاه رسالتی بزرگ است و نسبت به گذشته مسئولیت سنگین تری بر دوش ما قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی اذعان داشت: در گذشته کار فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گرفته است؛ اما از لحاظ کیفی، برنامه ریزی های متنوع و جذاب که دانشجوی نسل امروز بتواند از آن به خوبی بهره مند شود، هنوز مقداری خلاء وجود دارد.

کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت جدید در دانشگاه آزاد، ضمن اشراف و آگاهی بر خلاء های موجود در تلاش است که اقدامات فرهنگی فاخر در شأن دانشگاه و مبتنی بر رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری برای رسیدن به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی انجام دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976074

وب گردی

وب گردی