277 هزار زائر پیاده رضوی وارد مشهد شده اند

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: 276 هزار و 533 زائر پیاده رضوی از 11 استان کشور تا صبح امروز - پنجشنبه- وارد مشهد شده اند تا در سالروز شهادت حضرت رضا(ع) به زیارت حرم مطهر مشرف شوند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین رضایی افزود: از این تعداد 114 هزار زائر پیاده دیشب وارد مشهد شده و در ایستگاههای پذیرایی و محلهای اسکان استقرار یافته اند.
وی گفت: هم اینک در مسیرهای جاده قدیم قوچان، جاده سیمان، انتهای بلوار وکیل آباد مشهد و انتهای خیابانهای طبرسی و فردوسی این شهر کاروانهای زائران پیاده به سوی حرم مطهر رضوی در حرکت هستند.
سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع)افزود: برای 110 هزار زائر پیاده در مشهد محل اسکان فراهم شده و برای اسکان بقیه زائران از ظرفیتهای مردمی بهره گرفته می شود.
وی گفت: پارسال 401 هزار زائر پیاده رضوی در دهه پایانی ماه صفر میهمان مشهدالرضا بودند. پیش بینی امسال تعداد زائران پیاده 500 هزار بود لذا 300 ایستگاه پذیرایی در جاده های منتهی به مشهد از سوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) مستقر شدند و 15 هزار خادم مسئولیت خدمت رسانی به زائران را به همراه دستگاههای اجرایی برعهده داشتند.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 976128

وب گردی

وب گردی