دوچرخه‌سواران دانشگاه آزاد در رقابت‌های آسیایی مدال کسب می‌کنند

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد با بیان اینکه لیگ دوچرخه‌سواری در زمان خود برگزار نشد از امیدواری برای کسب مقام در رقابت‌های آسیایی سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی زنگ‌آبادی گفت: تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته یکی از تیم‌های مطرح آسیا بود اما چند سال فعالیت نداشت و با آمدن دکتر جوانمرد دوباره آغاز به‌کار کرده است.

وی ادامه داد: سه روز پیش از برگزاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد با امکانات موجود تشکیل شد و در مرحله اول توانست با اختلاف ۱۵۰ امتیاز با تیم دوم، مقام اول را کسب کند.

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری توضیح داد: در مرحله دوم لیگ برتر که از بیستم تا بیست و دوم مهرماه برگزار شد، به‌دلیل مصدومیت بازکنان توانستیم مقام دوم را کسب کنیم. مرحله سوم قرار است اواخر آذرماه در اهواز ماه برگزار شود.

وی با اشاره به زمان‌بندی برگزاری رقابت‌های لیگ‌برتر دوچرخه‌سواری ادامه داد: این رقابت‌ها خارج از فصل رقابت‌های دوچرخه‌سواری برگزار شده است و باید در فصل تابستان به اتمام می‌رسید درحالی‌که هنوز مرحله سوم آن باقی‌مانده است.

زنگ آبادی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری نقص دارد، ادامه داد: در فصل بدن‌سازی و استراحت دوچرخه‌سواران متأسفانه دومین مرحله رقابت‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر کشور برگزار شد و همین مساله در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی به ضررمان تمام می‌شود.

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ورزشکاران با وسایل و امکانات خود در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند، افزود: امیدوارم بتوانیم سال آینده در رقابت‌های آسیایی مقام کسب کنیم، ضمن اینکه در رقابت‌های داخلی نیز حضور قدرتمندی داشته باشیم.

منبع: آنا

انتهای پیام/

کد خبر: 976131

وب گردی

وب گردی