وضعیت آلودگی مناطق ۲۲گانه/هوای تهران سالم است

کیفیت هوای تهران روز پنجشنبه با افزایش 8 واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲، ۵ میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص ۶۸ در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از۲.۵ میکرون هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز از ۶۰ به ۶۸ افزایش داشته و سالم است.

در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون نیز از ۳۸ به ۴۲ و آلاینده منوکسیدکربن نیز از ۱۵ به ۱۶ افزایش یافته است.

بر همین اساس، ایستگاه‌های شهر ری (منطقه ۲۰) و شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۷، ایستگاه تربیت مدرس (منطقه ۶) با شاخص ۹۶ و ایستگاه شریف (منطقه ۲) با شاخص ۹۰ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.

ایستگاه‌های شهر ری (منطقه ۲۰) و شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۷، ایستگاه تربیت مدرس (منطقه ۶) با شاخص ۹۶ و ایستگاه شریف (منطقه ۲) با شاخص ۹۰ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند

همچنین ایستگاه‌های میدان فتح (منطقه ۹)، شهرداری منطقه ۱۶ و شهرداری منطقه ۲ به ترتیب با شاخص‌های ۱۳، ۲۰ و ۴۲ پاک‌ترین هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 976133

وب گردی

وب گردی