اسناد واحدهای مسکونی اساتید و کارکنان دانشگاه سوره صادر شد

براساس اعلام دانشگاه سوره، اسناد ۷۶ واحد مسکونی اساتید و کارکنان این دانشگاه صادر شد که پس از تسویه حساب به نام آنان منتقل خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه سوره، برای اساتید و کارکنان این دانشگاه که ۹۵ نفر بودند، تعاونی مسکن ایجاد کرد که از تعداد ۹۵ نفر فقط ۷۶ نفر عضو این تعاونی شدند. برهمین اساس برای اعضای تعاونی، واحدهای ۶۵ متری تا ۱۱۰ متری ساخته شد که طی ۳ سال پیش در آن اسکان یافتند و در روز ۱۵ آبان‌ماه ۱۳۹۷ نیز تمام اسناد ۷۶ واحد صادر شد که پس از تسویه حساب به نام آنان منتقل خواهد شد.

شرکت تعاونی مسکن اساتید و کارکنان دانشگاه سوره در سال ۸۶ تاسیس شد و با کمک دانشگاه و براساس موافقت هیات امنا در سال ۸۸ با خرید زمین، ساخت و ساز را آغاز کرد و پس از ۵ سال عملیات عمرانی پایان گرفت.

تمام متقاضیان مسکن بدون هیچگونه ممیزی در تعاونی مسکن اساتید و کارکنان دانشگاه سوره عضو و به صورت یکسان نیز از طریق دانشگاه و در قالب تعاونی مسکن از وام دانشگاه و بانک مسکن برخوردار شدند، که وام دانشگاه بدون بهره و وام بانک مسکن با بهره ۱۶ درصد و در قالب کمک به مسکن‌های جمعی بوده است.

میزان اقساط براساس توانمندی اعضا تعیین و کمترین دوره اقساط مربوط به حقوق‌های بالاتر و اعضای هیات علمی و طولانی‌ترین دوره اقساط مربوط به کارمندان به ویژه همکاران با حقوق کمتر بوده است؛ تا جایی که برخی افراد تا سه برابر دیگر همکاران دوره بازپرداخت آنان طولانی‌تر شده است.

از اسفند ۹۲ و فروردین ۹۳ تحویل واحدها آغاز و اکنون نیز اسناد هر واحد به نام تعاونی مسکن اساتید و کارکنان دانشگاه سوره صادر تا پس از جری تشریفات اداری و مالی اسناد به نام ۷۶ عضو انتقال یابد.

در این راستا لازم است از اعضای هیات امنای دانشگاه به ویژه ریاست آن، بانک مسکن، اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن اساتید و کارکنان دانشگاه و خود اعضا که با همت و تلاش این اتفاق خوب را رقم زدند، تقدیر و تشکر به عمل آید.

ضمنا طراحی واحدها به وسیله استادان دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره بوده و طراحی‌ها به گونه‌ای است که با طراحی حیاط مرکزی هر واحد از دو سمت نور دریافت می‌کند.

استراکچر آن نیز با نظارت استادان دانشگاه بوده و تلاش شده تا این پروژه آمیخته از دو حوزه نظر و عمل فنی باشد. انجام این پروژه مبتنی بر استفاده مناسب از ظرفیت‌های استادان معمار و مهندسین عمران و اجرای استاندارد بوده است. بحمدالله این اقدام ثمره کار جمعی و همدلی و وفاق بوده که امید است بیش از پیش توسعه یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976179

وب گردی

وب گردی