ستاک برنامه ای ویژه برای ایده های خلاق دانشجویان

طرح «ستاک»، برنامه‌ای برخاسته از مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، برای پرورش ایده‌های خلاقانه دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه صنعتی شریف برای کمک به ایده‌های برتر و پیدا کردن حامی برای این ایده‌ها تا رسیدن به محصول، طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

یکی از این طرح‌ها، طرح «ستاک» است که برنامه‌ای برخاسته از مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، برای پرورش ایده‌های خلاقانه دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف در حال فعالیت است.

«ستاک» سعی دارد با ایجاد فضای نوآوری و تفکر خلاق در بین دانشجویان و پرورش ایده‌های خلاقانه و کارآفرینانه در دانشگاه و کم کردن ریسک دوره ابتدایی شروع کسب‌وکار، به تجاری‌سازی ایده‌ها کمک کند.

دانشجویان خلاق و دارای ایده می‌توانند در «ستاک» ایده خود را ثبت کنند. سپس در جلسه مصاحبه «ستاک» حضور پیداکرده و در صورت پذیرفته شدن از خدمات حمایتی «ستاک» استفاده کنند.

با عضویت در «ستاک»، دانشجویان می‌توانند در رویداد استارتاپ تریگر و نشست‌های هفتگی نیز شرکت کنند. با این کار علاوه بر کسب تجارب، با ایده‌ها و اندیشه‌های دیگران نیز آشنا می‌شوند.

منبع: آنا

انتهای پیام/

کد خبر: 976193

وب گردی

وب گردی