فلاح: به رئیس دانشکده علوم پزشکی دستور پیگیری داده ام

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در زمینه وضعیت نامناسب خوابگاه بیمارستان یحیی نژاد گفت: زمانی که عکس رختکن بیمارستان یحیی نژاد را دیدم، بسیار تعجب کردم، اول صبح امروز به رئیس دانشکده علوم پزشکی دستور پیگیری داده ام .

وحید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره گلایه دانشجویان رشته پرستاری از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل مبنی بر عدم رسیدگی به وضعیت رختکن بیمارستان یحیی نژاد، اظهار داشت: من 25 سال سابقه کار دارم و معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه بوده ام، طبیعتا هیچ‌گاه نسبت به چنین مسائل بی‌توجهی نمی کنم. هفته گذشته یکی از بچه های بسیج دانشگاه عکسی را برای من ارسال کرد، بلافاصله گفتم: «بچه ها نزد من بیایند».

وی ادامه داد: تاکنون هیچ دانشجویی به من مراجعه نکرده است. خودم هم نسبت به مسائل آموزشی بسیار حساس هستم. اول صبح امروز (شنبه) به رئیس دانشکده دستور پیگیری دادم چون وقتی عکس را دیدم بسیار تعجب کردم. در ابتدا گفتم شاید عکس، فتوشاپ باشد اما دستور دادم پیگیری کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تصریح کرد: ما نسبت به رشته های علوم پزشکی و همچنین دامپزشکی، حساسیت خاصی داریم. تأکید کردم که منتظرم دانشجویان در اولین فرصت پیش من بیایند ولی متعجبم هیچ کسی نزد من نیامد.

فلاح خاطرنشان کرد: من یک سال است به این واحد آمده ام. بیایید دانشکده علوم آزمایشی و علوم پزشکی ما را ببینید. آن ها برای جلسه امتحان، جا نداشتند و من 4 اتاق برای‌شان در نظر گرفتم، حتی در بیمارستان آمل، یک کابین گذاشتیم چون بچه ها مشکل داشتند. خودم هم به معاونت عمرانی گفتم: «اگر تا فلان روز، کار را انجام ندادی به هیچ وجه به بابل برنگرد.» من تا این اندازه حساسیت به خرج می دهم.

وی در پایان گفت: من به رئیس دانشکده علوم پزشکی دستور پیگیری داده ام و باز هم پیگیری می کنم. ان شاءالله که اینطور نباشد و اگر هم این گونه باشد قطعا ترتیب اثر می دهم چون برطرف کردن این مشکل، کاری ندارد. ما به خاطر دانشجویان، اینجا نشسته ایم و می خواهیم مشکلات شان را برطرف کنیم.

گفتنی است چندی پیش عکسی در فضای مجازی منتشر شد که بیانگر وضعیت نامطلوب بهداشتی رختکن دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان یحیی نژاد بابل بود و از وجود حیوانات موذی حکایت می کرد. در متنی که همراه با عکس، منتشر شده، دانشجویان از بی توجهی رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گله‌مند بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976252

وب گردی

وب گردی