برگزاری مسابقه 30 در 30 در آیین پایانی رقابت علمی کنز

مسابقه 30 در 30 برای ارائه ایده هایی کاربردی به منظور حل مسئله ای از جامعه برگزار خواهد شد. در این مسابقه، 30 صاحب ایده شامل محققین، پژوهشگران، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان، هر کدام در 30 دقیقه ایده¬های علمی خود را با رویکرد حل مسئله مطرح می¬کنند و طبق رای حاضرین به 3 ایده برتر، جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، مسابقه 30 در 30 در حاشیه آیین پایانی رقابت علمی کنز در بعد از ظهر 21 آبان­ماه سال جاری در محل تالار مولانا در دانشگاه امیرکبیر برگزار می­ شود.

علاقمندان و صاحب نظران در این حوزه می­ توانند برای شرکت در این رویداد و مسابقه از طریق لینک زیر به نشانی https://www.eventbox.ir/kans97 در دبیرخانه رقابت علمی کنز ثبت نام کنند و ایده­ ها و راهکارهای کاربردی و علمی خود را در راستای حل مشکلی از جامعه در آیین پایانی با حاضرین و فعالین حوزه های علم و فناوری به اشتراک گذارند تا برترین ایده ها، بر اساس رای حاضرین مورد تقدیر قرار گیرند.

با توجه به اینکه از اهداف مهم رقابت علمی کنز ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جوامع است رویکرد ارائه ایده برای حل مسئله و مبتنی بر علم در مسابقه 30 در 30 نیز زمینه مشارکت و تاثیرگذاری بیشتر علاقه­ مندان و صاحبان ایده را در زیست بوم علم و فناوری ایجاد کرده و امید است زمینه ارائه ی بیشتر راه حل هایی علمی را از جامعه علمی در دومین دوره رقابت علمی کنز نیز فراهم آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976278

وب گردی

وب گردی