دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات میزبان چهاردهمین مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات از برگزاری مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رحیم واثقی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات از برگزاری مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با واحد قزوین به عنوان متولی و برگزار کننده مسابقات ربوکاپ آزاد ایران، قرار شد سه لیگ امداد و نجات، on stage و Robocamp مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی واحد برون مرزی امارات برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: بخشی از این مسابقات 14 تا 16 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات و رقابت‌های دیگر آن از 17 تا 20 آذر در جزیره کیش و با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش و واحد قزوین برگزار خواهد شد.

سرپرست واحد امارات ادامه داد: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، نشستی در وزارت آموزش و پرورش امارات برگزار و موضوعات مربوط به میزبانی واحد امارات در این مسابقات بررسی شد.

دکتر واثقی افزود: اکنون جلسات آموزشی مختلفی برای دانش‌آموزان و مربیان برای آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات در حال برگزاری است و یک تیم برگزار کننده از کشور سنگاپور نیز برای برگزاری جلسات آموزشی به امارات سفر کرده است که این آموزش‌ها از امروز تا روز دوشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976289

وب گردی

وب گردی