دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پرچم داران فعال در حوزه های فرهنگی است

رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پرچم داران فعال در حوزه های فرهنگی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد بندرعباس، دکتر محسن دهقانی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشست تخصصی نقش فرهنگ در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پرچم داران فعال در حوزه های فرهنگی است، زیرا بخش قابل توجهی از فعالیت های دانشجویان و کارکنان، عنوان پایان نامه ها و حتی مطالعات مربوط به حوزه فرهنگ است.

وی اظهار داشت: تفاوت عمده میان دانشگاه های ایران با سایر کشورها توجه ویژه به فرهنگ است. در ایران یکی از مهم ترین مسائل مطرح در این فضای آموزشی حضور آموزش های فرهنگی در کنار آموزش های علمی و پژوهشی است.

دکتر فرهاد امام جمعه، مدیر گروه مطالعات نظریه های فرهنگی نیز در این نشست گفت: دانشگاه ها باید فعالیت های فرهنگی خود را افزایش دهند تا در جهت آسیب های اجتماعی قدمی مثبت و مفید برداشته شود.

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که اوضاع جامعه ملتهب است و ایران در سایه تهدیدات دشمنان است، باید بکوشیم که کمترین تأثیر در فرهنگ ایجاد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 976298

وب گردی

وب گردی