تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان جام بین قاره ای امارات شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی در دیدار فینال جام بین قاره ای فوتبال ساحلی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دیدار نهایی مسابقات جام بین قاره ای، فوتبال ساحلی بین تیم ملی ایران و روسیه برگزار شد. این مسابقه در نهایت با پیروزی 4 بر 2 ملی پروشان ایران به پایان رسید تا ایران برای دومین بار قهرمان این مسابقات شود. ایران در مرحله گروهی هم توانسته بود تیم روسیه را شکست دهد. گل اول ایران در این بازی کیانی از روی یک ضربه پنالتی در دقیقه چهارم نیمه اول به ثمر رساند ، دقایقی بعد سعید پیرامون گل دوم را وارد دروازه حریف کرد.

در این بازی بهزادپور دروازبان ایران باز هم درخشان ظاهر شد و گل سوم را از شوت از راه دور وارد دروازه روسیه کرد تا بازی 3 بر صفر شود. در آغاز نمیه دوم بالزیمت روسیه با حرکت در زمین و شوت، گل اول روسیه را به ثمر رساند. گل چهارم ایران بعد از شوت بازیکنان ایران به مدافع حریف به ثمر رساند . 4 دقیقه بعد بازیکنان روسیه گل دوم به ثمر رساندند تا بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم ملی ایران تمام شود و بازیکنان ایران کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

گفتنی است، در این دوره از بازی ها ، علی میرشکاری و محمد معصومی زاده از دانشجویان آموزشکده سما بوشهر بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشتند که سایت فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی با تمجید از این بازیکنان گل قیچی برگردان محمد معصومی زاده زیباترین گل این مسابقات را معرفی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976339

وب گردی

وب گردی