خادمی: 30 هزار نفر در مراسم ازدواج دانشجویی امسال شرکت خواهند کرد

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: امیدواریم امسال بتوانیم 30 هزار نفر را به خانه بخت بفرستیم و آرزومندیم آنهایی که می خواهند به این زیارت بیایند، خوشبخت شوند.

حجت الاسلام محمد خادمی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های ستاد ازدواج دانشجویی کشور با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول اظهار داشت: به زودی برنامه های خود را به صورت رسمی و جامع اعلام می کنیم. هنوز برنامه های خود را جمع بندی نکرده ایم و ممکن است در هفته جاری، برنامه ها را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: برنامه های ما هنوز قطعی نشده و سعی می کنیم در این هفته، برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم. ازدواج دانشجویی هر ساله از بهمن ماه آغاز می شد و ما امیدواریم امسال بتوانیم خیلی زودتر، برنامه ها را شروع کنیم.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه امیدوار است تعداد بیشتری از دانشجویان را به خانه بخت بفرستند، گفت: اگر چنین همتی از سوی دانشجویان باشد، ما در ستاد هیچ محدودیتی نداریم در خدمت دانشجویانی باشیم که مشمول طرح می شوند.

خادمی با اشاره به برنامه هایی مانند سفرهای زیارتی و جوایز مختلف برای دانشجویان شرکت کننده در جشن ازدواج دانشجویی تصریح کرد: شکل برگزاری و برنامه های جشن ازدواج دانشجویی امسال متفاوت از سال های گذشته است. از یک سری کارهای جدید رونمایی خواهیم کرد و ان شاءالله با حضور ریاست محترم یا معاون فرهنگی نهاد بتوانیم برنامه های ویژه را اجرایی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که هدف‌گذاری ستاد، ازدواج چند دانشجو است، خاطرنشان کرد: بنا بر صحبت هایی که انجام شد، آماری شبیه به آمار سال گذشته را به ریاست محترم نهاد اعلام کردیم. او دستور داد حسب نظر مقام معظم رهبری، هر آنچه ظرفیت نهاد است پای کار بیاید چون محدودیتی نداریم.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در پایان گفت: سال گذشته چشم انداز 30 هزار نفر را داشتیم که ازدواج حدود 24 هزار نفر محقق شد. امیدواریم امسال بتوانیم 30 هزار نفر را به خانه بخت بفرستیم و آرزومندیم آنهایی که می خواهند به این زیارت بیایند، خوشبخت شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976359

وب گردی

وب گردی