تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان تشکیل شده است/ برای قهرمانی می جنگیم

پوریا پورعرب-سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمام اعضای تیم تکواندو از خانواده دانشگاه آزاد هستند و دانشجو بوده اند و تنها یک بازکن که زیر 18 سال است دانشجو نیست.

نعمت خلیفه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: مسابقات لیگ برتر مسابقات خیلی سنگینی بوده که تیم های زیادی در آن شرکت می کنند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند. ملی پوشان ما در تیم های مختلف پخش شدند و این موضوع کار را برای ما سخت می کند.

وی افزود: هفته گذشته نتیجه را به شهرداری ورامین واگذار کردیم و این تیم رقیب دیرینه دانشگاه آزاد اسلامی است. در بازی که با این تیم داشتیم به دلیل حضور در اردو تیم ملی به همراه چند بازیکن اصلی غایب هفته سوم بودیم و از طرفی هم اشتباهات داوری باعث شد تا شکست بخوریم.

خلیفه ادامه داد: امروز بازی سختی درپیش داریم و دور رفت تمام می شود و تلاش می کنیم امتیازات را به خوبی جمع آوری کنیم تا از جایگاه همیشگی مان دفاع کنیم. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب بوده و بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند و همه چیز برای رسیدن به هدفمان مهیا است.

خلیفه اظهار داشت: بازی های سنگین شهرداری ورامین باقی مانده و اول باید به فکر امتیازات خودمان باشیم و بعد نیم نگاهی هم به بازی های شهرداری ورامین داشته باشیم و امیدوارم در نیم فصل دوم امتیاز لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: تمام اعضای تیم تکواندو از خانواده دانشگاه آزاد هستند و دانشجو بوده اند و تنها یک بازکن که زیر 18 سال است دانشجو نیست.

خلیفه تاکیید کرد: شرایط برای رسیدن به فینال سخت است اما دست از تلاش برنمی داریم بازی هم برد و باخت دارد و باید بیشتر هدفمان تکرار عناوین قهرمانی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976436

وب گردی

وب گردی