مردم ایران با طرح‌های آمریکا برای ایجاد بی‌ثباتی در کشورشان همکاری نخواهند کرد

نشریه امریکن کانسروتیو با اشاره به فشار‌های روزافزون واشنگتن علیه کشورمان نوشت مردم ایران با طرح‌های آمریکا برای ایجاد هرج و مرج و بی‌ثباتی در کشورشان همکاری نمی‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ نشریه آمریکایی «امریکن کانسروتیو» در مطلبی با اشاره به فشارها و تحریم‌های روزافزون واشنگتن علیه کشورمان گفت نوشت: دولت آمریکا آشکارا دنبال تغییر حکومت است، اما آن‌ها حتی زمانی که دارند اقتصاد ایران را خفه می‌کنند و پس‌انداز‌های مردم ایران را با تحریم‌ها نابود می‌کنند، وانمود می‌کنند که نمی‌خواهند چیزی را با زور بر مردم ایران تحمیل کنند. آن‌ها در حالی که مردم را خفه می‌کنند و می‌کوشند آن‌ها را به شورش تحریک کنند، می‌گویند «همه چیز بر عهده خود مردم است.»

در این مطلب آمده است: دولت ترامپ احتمالا نمی‌خواهد اذعان کند که دنبال تغییر حکومت (ایران) است، چون سیاست‌های تغییر حکومت نتایج بسیار فاجعه‌باری با هزینه‌های بسیار هنگفت برای مردم کشور هدف و منطقه پیرامون آن‌ها داشته اند. طرفداران سیاست تغییر حکومت اکنون بسیار مراقب هستند که سیاست وحشتناک آن‌ها به سیاست‌هایی تشبیه نشود که به جنگ‌های عراق و لیبی انجامید و برای همین آن‌ها حتی نمی‌خواهند اذعان کنند که دنبال تغییر حکومت هستند.

این نشریه در ادامه تاکید کرد: «در مجموع، سیاست دولت آمریکا درباره ایران قطعا محکوم به شکست است و فرقی نمی‌کند که آن‌ها هدف خود را «تغییر رفتار رژیم» اعلام کنند یا تغییر رژیم، زیرا مردم ایران با طرح‌های دولت آمریکا برای استفاده از آن‌ها برای ایجاد هرج و مرج و بی‌ثباتی در کشورشان همکاری نخواهند کرد.»

شایان ذکر است، اخیرا مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، در اظهاراتی توهین‌آمیز درباره مردم ایران گفت: «ایران اگر می‌خواهد مردمش غذا بخورند باید به حرف آمریکا گوش کند.»

او در مصاحبه‌ای گفت به نفع ایران است که به حرف آمریکا گوش کند؛ در غیر این صورت، مردم ایران بهای آن را خواهند پرداخت!

وی در اظهارات توهین‌آمیز خود علیه کشورمان اعلام کرد: «ایران باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد مردمش غذا بخورند یا نه.»

انتهای پیام/

کد خبر: 976445

وب گردی

وب گردی