تخفیف ویژه‌ خدمات آزمایشگاهی برای سرآمدان علمی و برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان

پلتفرم مهامکس، تخفیف ویژه‌ خدمات آزمایشگاهی برای سرآمدان علمی و برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان در نظر گرفته است. بر این اساس، پژوهشگران منتخب فدراسیون سرآمدان علمی ایران علاوه بر 70درصد یارانه‌ دریافت خدمات آزمایشگاهی در زمان دریافت خدمات خود از پلتفرم مهامکس، 15درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، برای سرآمدان علمی و اعضای بنیاد ملی نخبگان 15درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. بر این اساس، پژوهشگران منتخب فدراسیون سرآمدان علمی ایران علاوه بر 70درصد یارانه‌ی دریافت خدمات آزمایشگاهی در زمان دریافت خدمات خود از پلتفرم مهامکس، 15درصد تخفیف دریافت خواهند کرد و مجموع تخفیف ایشان به 85درصد می‎رسد. همچنین محققین منتخب بنیاد ملی نخبگان که از یارانه‌ی 60درصدی بنیاد بهره‌مندند، می‎توانند در زمان دریافت خدمات از پلتفرم مهامکس، تا 75درصد تخفیف دریافت کنند. شایان ذکر است علاوه بر تخفیفات مذکور، خدمات حمل و نقل نمونه از محل پژوهشگر تا دفتر مرکزی مهامکس به‌صورت رایگان انجام می‎پذیرد.

یکی از اهداف فعالیت شبکه‌ آزمایشگاهی، تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی است. «مهامکس»، پلتفرمی خصوصی برای ارائه‌ی خدمات آزمایشگاهی همراه با طرح‌های تخفیف متنوع است که به‌عنوان کارگزار خدمات شبکه‌ی آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی فعالیت می‌کند. هدف از ایجاد این سامانه، دسترسی آسان و ارزان صنایع و پژوهشگران به طیف گسترده‌ای از خدمات آنالیزی به‌منظور انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه است.

در واقع مهامکس را می‌توان یک پلت‌فرم استفاده‌ی غیرحضوری از خدمات آزمایشگاهی نامید. با استفاده از این پلت‌فرم می‌توان انواع خدمات آزمایشگاهی را به‌صورت غیرحضوری دریافت کرد. بدین صورت که نمونه پس از دریافت از مشتری جهت انجام آزمون به آزمایشگاه مربوطه ارسال شده و نتایج آزمون‌ها در اسرع وقت برای درخواست‌کننده ارسال می‌شود. در این بین مشتری می‌تواند از خدمات مشاوره‌ای و همچنین خدمات تحلیل نتایج آزمون‌ها نیز بهره‌مند گردد. پلتفرم مهامکس هم اکنون با همکاری شبکه‌ آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی اداره می‌شود.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال 96 بالغ بر دو میلیون و سیصد هزار خدمت ارائه کرده و از این راه رقمی بالغ بر 116 میلیارد تومان درآمد کسب کرده‌است. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با شماره‌های 66582491 و 66582359 (021) تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی مهامکس به نشانی mahamax.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976489

وب گردی

وب گردی