انتقاد ۷ دفتر بسیج دانشجویی علوم‌پزشکی از نامزدی آخوندی برای شهرداری

هفت دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در موضوع انتخاب شهردار آینده پایتخت خطاب به اعضای شورای شهر بیانیه ای صادر نمودند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب: «شورا‌ها را محل تسویه حساب حزبی و جناحی و باندی قرار ندهید؛ بگذارید شورا‌ها برای مردم کار کنند.»
با گذشت بیش از سه دهه از مورد خطاب قرار گرفتن دانشجو به عنوان موذن جامعه توسط شهید بهشتی (ره)، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی تهران به عنوان بخشی از مردم این شهر و دلسوز ملت، بدنبال آگاهی از کاندیدا‌های شهرداری تهران و نزدیک بودن ایام انتخاب شهردار جدید، بر آن شدند تا برادران و خواهران خود را در شورای شهر تهران مورد خطاب قرار دهند.
بنابر گفته‌ی، ولی امرمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در زمان و شرایط کنونی، «باید سریع عمل کنید؛ کار را جهادی بایستی دنبال بکنید. یکی از خصوصیّات جمهوری اسلامی باید همین کارِ جهادی باشد.» با توجه به انتخاب چندین شهردار در طول عمر یکسال و نیمه‌ی شورای شهر پنجم که ناکارآمدی بعضی از این شهرداران از روز اول نیز برای ما محرز بود، سوالی که در ذهن مردم مطرح میشود این است که آیا مسئولی کارآمد، جهادی و دلسوز برای خدمت به مردم پایتخت وجود نداشته است که انتخاب‌های چندین باره‌ی اعضای مدعی اصلاح طلبی در شورای پنجم جز انتخابی سیاسی چیز دیگری نبوده است؟
آیا تغییر پیوسته‌ی نام خیابان‌ها قرار است سردسته‌ی خدمات شورای پنجم قرار گیرد؟!
آیا قفل شدن شهر تهران در برف سال گذشته قرار است امسال نیز بواسطه‌ی عدم انتخاب شهرداری کارآمد، متعهد و دلسوز تکرار شود؟
در بین کاندیدا‌های جدید شهرداری تهران، نام افرادی دیده می‌شود که در طول چندین دوره وزارت، ناکارآمدیشان بر همگان اثبات شده است. آیا بجز مقاصد سیاسی و جناحی دلیل دیگری وجود دارد که نام چنین اشخاصی نیز در لیست کاندیدا‌های شهرداری پایتخت ایران اسلامی قرار گرفته است؟ آیا اعضای مدعی اصلاحات در شورای پنجم نمی‌خواهند از خواب غفلت بیدار شده و با کنار گذاشتن تعصبات جناحی به دومینوی انتخاب پیوسته‌ی شهرداران ناکارآمد برای کلان شهر تهران خاتمه دهند؟
امید است که اعضای شورای شهر تهران به دور از هر گونه سیاسی بازی و در جهت رفع نیاز‌های مردم، شهرداری متخصص و متعهد که لایق خدمت گذاری برای مردم همیشه در صحنه‌ی تهران باشد، برگزینند و هر چه سریعتر با سروسامان گرفتن شهرداری تهران، موجبات رفع مشکلات شهری پایتخت ایران اسلامی فراهم شده و بیش از این، برای مردم تهران بزرگ دغدغه‌ای از جانب این شورا و شهردار جدید ایجاد نشود.
در پایان لازم است سخن ارزشمند پیشوایمان، امیرالمومنین علی (ع) را یادآور شویم که فرمودند: «حاسِبوا انْفُسَکمْ قَبْلَ انْ تُحاسَبوا وَ زِنو‌ها قَبْلَ انْ توزَنوا»
و السلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بسیج دانشجویی دانشکده نفت تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب

انتهای پیام/

کد خبر: 976519

وب گردی

وب گردی