خادمان و نمایندگان مسجد مقدس جمکران در بیمارستان بوعلی حضور خواهند یافت

در آستانه آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، نمایندگان و خادمان مسجد مقدس جمکران در اجرای طرح معنوی رحمت الواسعه با هدف تاثیر حضور معنوی در روحیه بیماران بیمارستان بوعلی  را به عنوان مقصد امسال خود برگزیدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان بوعلی، صبح روز شنبه 26 آبان ماه، همزمان با سالروز عید مسعود آغاز امامت بقیة الله الاعظم حضرت مهدی موعود (عج) نمایندگان و خادمان مسجد مقدس جمکران در اجرای طرح معنوی رحمت الاواسعه با هدف تاثیر حضور معنوی در روحیه بیماران بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران حضور خواهند یافت.

دکتر امیر ایجادی رییس مرکز درمانی بوعلی در این باره گفت: مسجد مقدس جمکران از سالیان گذشته تا کنون در روز نهم ربیع الاول و مصادف با عید آغاز امامت حضرت مهدی (عج) نمایندگان و خادمان خود را به یکی از مراکز درمانی و مدارس شهرهای ایران اعزام می کند و طی یک مراسم بسیار زیبا و معنوی، هدایای خود را به همراه گل و شیرینی به پرسنل و بیماران اهدا می کنند.

وی افزود: این نعمتی که خداوند به خانواده بزرگ بیمارستان بوعلی اعطا کرده برای اولین بار از تاریخ احداث این بیمارستان می باشد. اتفاق را محترم شمرده و با جان و دل از آن استقبال می کنیم.

دکتر منوچهر امیرفیروزکوهی، معاون توسعه و منابع بیمارستان بوعلی نیز از این واقعه به عنوان لطف خداوند و عنایات خاصه حضرت مهدی (عج) یاد کرد و گفت: امسال بیمارستان بوعلی به عنوان بیمارستان مقصد خادمان مسجد جمکران انتخاب گردیده است. خدا را شاکریم با این عنایتی که آقا اباصالح (عج) به ما نموده اند و از خدای متعال شفای عاجل تمامی بیماران این مرز و بوم را خواهانیم.

بر اساس این گزارش مجلس جشنی از ساعت 11 صبح روز شنبه در محل سالن همایش های بیمارستان بوعلی برگزار خواهد شد و از کلیه استادان، پزشکان، دانشجویان و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز تابعه و نیز از تمامی بیماران و مراجعین محترم این مرکز دعوت به عمل می آید تا در این مراسم پرشور و معنوی شرکت کنند.

کد خبر: 976649

وب گردی

وب گردی