شرکت‌های فعال در صنعت اسباب‌بازی حمایت می‌شوند

ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری؛ در قالب برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری حضور دارد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این دبیرخانه از تاریخ 26 الی 30 آبان به‌منظور معرفی برنامه‌های حمایتی خود در زمینه صنایع خلاق و فرهنگی به‌ویژه در حوزه اسباب‌بازی در این نمایشگاه و جشنواره حضورداشته و آماده ارائه برنامه و معرفی خدمات این دبیرخانه به شرکت‌های فعال در صنعت اسباب‌بازی است.
همچنین در بخش برنامه‌های کمیته علمی چهارمین جشنواره اسباب‌بازی در روز یکشنبه 27 آبان ماه، قائم‌مقام دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، در نشستی با موضوعیت تولید اسباب‌بازی در ایران به بیان اقدامات این دبیرخانه در حوزه توسعه شرکت‌های خلاق حوزه اسباب‌بازی می‌پردازند.
قابل‌ذکر است که شرکت‌های فعال در صنایع خلاق و فرهنگی به‌ویژه در حوزه اسباب‌بازی با مراجعه به وب‌سایت ircreative.isti.ir می‌توانند به‌صورت آنلاین، در این برنامه ثبت‌نام کرده و پس از دریافت کد رهگیری و اطلاع از روند پذیرش خود به‌عنوان شرکت خلاق، از خدمات این دبیرخانه بهره‌مند شوند.
گفتنی است؛ که در بخش ترویجی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی نهادها، سازمان‌ها و تولیدکنندگان دولتی و غیردولتی مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 976666

وب گردی

وب گردی