پایان نامه ها اسناد علمی دانشگاه هستند/ تمام پایان نامه های دانشگاه آزاد بایگانی می شوند

تکلیف پایان نامه های دانشجویی در انباری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بالاخره تکلیف پایان نامه ها و مقالات دانشجویی که در انباری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز خاک می خوردند مشخص شد.

چند وقت پیش اکثر دانشکده های تهران مرکز در سوهانک تجمیع شدند و در اسباب کشی عظیمی که این واحد داشت تعداد زیادی پایان نامه در انباری دانشگاه قرارگرفت.

بزرگترین جا به جایی دانشگاهی

واحد تهران مرکز با توجه به اینکه اولین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بود، از یک ساختار بسیار قدیمی و پراکنده برخوردار است. به همین خاطر مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی برای اینکه تهران مرکز به عنوان کنشگر فعال در حوزه علم باشد دست به جا به جایی زد.

این ساختمان ها برای تراکم دانشجو در نظر گرفته نشده بودند و حتی در یک ساختمان کوچک ۱۱ هزار دانشجو رفت و آمد می کردند. با توجه به این تعداد دانشجو نباید توقع داشت که در این انتقال بزرگ امکان رخ دادن هر اشتباهی وجود دارد.

گفتنی است نزدیک به 1200 کامیون برای تخلیه بار به دانشکده های تهران مرکز در تمام نقاط شهر تهران رفته اند و وسایل را به سوهانک منتقل کرده اند و طبیعی است با گذشت چند ماه هنوز مشکلات برطرف نشده باشد.

سپهری: 1200 کامیون بار به سوهانک منتقل شده است/پایان نامه ها اسناد علمی هستند

دکتر محمد سپهری معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص پایان نامه های دانشجویان گفت: خبر دقیقی از مقاله و پایان نامه های دانشجویی ندارم و نمی دانم در کجا نگه داری می شوند.

وی افزود: در زمان نقل و انتقالات دانشکد های تهران مرکز این پایان نامه ها جا به جا شده اند.

سپهری ادامه داد: در تابستان که جا به جا شدیم وسایلی را به سوهانک منتقل کرده اند و شاید در راه انتقال دقت لازم لحاظ نشده باشد و این اتفاق رخ داده است. 1200 کامیون بار به سوهانک منتقل شده است و یه هرحال چنین اشتباهاتی بعضی اوقات رخ می دهد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز اظهار داشت: تمام این پایان نامه ها بایگانی می شود و اصل پروژه ها به صورت لوح فشرده روی سایت قرارمی گیرد و دست خط پایان نامه ها هم در کتابخانه ثبت و نگهداری می شوند.تمام این پایان نامه ها فهرست می شوند و هرکسی بخواهد می تواند با انتخاب موضوع به کتابخانه دسترسی پیدا کند.

وی تصریح کرد: این پایان نامه ها جزو اسناد علمی دانشگاه است و از هرسالی طرحی بخواهید پایان نامه را به صورتی کاغذی تحویل می دهیم و حتی چند نسخه از هر پروژه به کتابخانه مرکزی ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 976673

وب گردی

وب گردی