گرایش سیاسی در برنامه های 16 آذرماه دانشگاه آزاد اهمیتی ندارد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مراسم روز دانشجو قطعا خطوط قرمز نظام اسلامی مد نظر دانشگاه آزاد خواهد بود اما گرایش سیاسی اهمیتی نخواهد داشت.

دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های فرهنگی این دانشگاه در فصل های پاییز و زمستان اظهار داشت: بهار کار فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی در فصل پاییز است؛ تمامی واحد های دانشگاه آزاد بر اساس برنامه طراحی شده در ابتدای سال، در حال اجرای برنامه های خود هستند.

وی با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد در روز دانشجو افزود: 16 آذر ماه که مصادف است با روز دانشجو، اوج فعالیت های تشکل ها و گروه ها در دانشگاه آزاد است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: برنامه هایی که برای این روز تدارک دیده شده است، شامل برگزاری جلسات سخنرانی، پرسش و پاسخ، میز گرد و مناظره است. همچنین نمایشگاه هایی هم با موضوع دانشجو در این روز برپا می شود.

کلانتری درباره خطوط قرمزهای دانشگاه آزاد در برگزاری مراسم روز دانشجو گفت: خط قرمز اصلی ما این است که افرادی که برای سخنرانی در دانشگاه ها حضور پیدا می کنند، چارچوب های نظام اسلامی، امنیت ملی و شان دانشگاه را رعایت کنند و تبلیغ استکبار و آمریکا را در دانشگاه انجام ندهند.

وی تاکید کرد: قطعا خطوط قرمز نظام اسلامی مد نظر دانشگاه آزاد خواهد بود اما گرایش سیاسی اهمیتی نخواهد داشت و صرفا رعایت کردن چارچوب های قانونی دانشگاه اهمیت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976681

وب گردی

وب گردی