مراسم روز دانشجو در تمام دانشکده های علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود

شورای معاونین دانشجویی فرهنگی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو و ۱۶ آذر را تمامی دانشکده ها تصویب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، براساس مصوبه سی و هفتمین شورای معاونین دانشجویی فرهنگی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به منظور حضور حداکثری دانشجویان، مراسم گرامیداشت «روز دانشجو و ۱۶ آذر» در تمامی دانشکده ها با مشارکت همه گروه های دانشجویی برگزار می شود.

دومین نشست مشترک معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها با حضور دکتر مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاونین دانشجویی فرهنگی دانشکده ها و مدیران مجموعه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

در ادامه معاونین فرهنگی دانشجویی دانشکده ها به بیان مشکلات، موانع، نقاط قوت و ضعف در برگزاری برنامه های فرهنگی در دانشکده ها پرداختند که دکتر کدخدازاده و مدیران حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن پاسخگویی به سئوالات، ابراز امیدواری کردند با پیگیری و همراهی دانشکده و دانشجویان بتوانیم مشکلات را هموار سازیم.

همچنین با نظر معاونین فرهنگی دانشجویی دانشکده ها مقرر شد به منظور حضور حداکثری دانشجویان مراسم گرامیداشت روز دانشجو و ۱۶ آذرماه در محل دانشکده ها با مشارکت همه گروه های دانشجویی و جلسه پرسش و پاسخ در ساعت فرهنگی با حضور مسئولین دانشکده ها برگزار شود تا دانشجویان دیدگاه ها و نظرات خود را بصورت همه جانبه مطرح کنند.

در این نشست تاکید شد برنامه های معاونت فرهنگی دانشجویی در حوزه های گوناگون و متنوع تبیین شود تا دانشجویان احساس کنند در سیاستگذاری و برنامه های اجرایی و تصمیم گیری ها، مشارکت فعال دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976689

وب گردی

وب گردی