عرفان مورد تاکید امام خمینی (ره) بایستی الگوی زندگی همگان باشد

نشست تخصصی نسبت عرفان و سیاست در اندیشه امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی نسبت عرفان و سیاست در اندیشه امام خمینی (ره) با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد و مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و کانون عرفان اسلامی و اندیشه امام خمینی (ره) با حضور اساتید وصایا و گروه معارف اسلامی دانشگاه های استان البرز، قزوین و تهران در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر جهانیان رئیس واحد هشتگرد ضمن عرض خیر مقدم به اساتید گروه های معارف اسلامی که از استان های البرز، تهران و قزوین در این نشست تخصصی حضور یافته گفت خوشحالیم که این افتخار میزبانی از چنین نشست تخصصی برای واحد هشتگرد مهیا شده و این مساله را به فال نیک می گیریم.

دکتر جهانیان بررسی اندیشه امام خمینی (ره) را بعنوان یک عالم برجسته و عارف، سیاستمدار قرن اخیر برای آحاد مردم و مدیران کشور را لازم دانست و گفت که با بررسی هرچه بیشتر این اندیشه ها که برگرفته از آیات قرآن کریم و روایات معصومین (س) راه سعادت برای کشور و انقلاب اسلامی تضمین می شود.

رئیس واحد هشتگرد افزود : عرفان مورد تاکید امام خمینی (ره) بعنوان عرفان و سیاست برآمده از عرفان الهی بایستی بعنوان الگوی زندگی همگان بویژه مسولان قرار گیرد و در صورتی که این مباحث در جامعه ساری و جاری شده و بعنوان الگو سرلوحه همه اقدامات باشد قطعا جامعه ای ممتاز با ویژگی های مورد نظر قرآن کریم و ائمه معصومین (س) خواهیم بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 976693

وب گردی

وب گردی